Vanzarile online ale Nike au crescut cu 82% YoY, in iunie-august 2020
Pe 22 septembrie, o actiune Nike s-a vandut cu suma record de 132 $, o crestere de 13% si mult mai mare decat estimarile de pe Wall Street, motivata de anuntul companiei apropo de anul fiscal recent inceput, informeaza cnbc.com. Compania a folosit pandemia COVID-19 pentru a-si accelera afacerile digitale (care au crescut cu 82% in primul trimestru fiscal), piete-cheie (cum este China) si-au revenit odata cu redeschiderea scolilor, divizia dedicata femeilor a crescut cu 200%, iar brand-ul Jordan este „mai puternic ca niciodata”.
„Stim ca digitalul este noul normal. Consumatorul de astazi este ancorat in digital si nu va reveni la statutul anterior”, a decalrat CEO-ul John Donahoe, in timpul conferintei telefonice care a anuntat rezultatele fiscale ale Nike. Veniturile totale ale companiei, in perioada iunie-august 2020, au fost de 10,59 miliarde $ (cu doar 0,6% mai putin YoY), cele nete au fost de 1,52 miliarde $ (cu 11% mai mult fata de aceeasi perioada din anul fiscal anterior), in China vanzarile au crescut cu 6%, in America de Nord au scazut cu 2%, iar vanzarile online reprezinta cel putin 30% din vanzarile semestriale totale – prag pe care compania isi propunea sa il atinga abia in 2023!
Leave a reply