Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Restaurantul online Yellow.Menu a lansat meniul planificat pe 10 zile in avans

Yellow.Menu (cloud restaurant cu livrare in Bucuresti si Cluj-Napoca) anunta, intr-un comunicat de presa, ca a lansat Lunch.Planner, o optiune de planificare a meniului cu pana la 10 zile in avans. Noul serviciu simplifica alegerile, printr-o planificare a meselor de pranz, si raspunde dorintei clientilor de a se bucura de preparate diverse, proaspete si sanatoase. Lunch.Planner este foarte apreciat si de familiile cu copii ai caror parinti au revenit la birou si vor sa le asigure un meniu variat, sanatos si delicios in fiecare zi.

Yellow.Menu noteaza, in acelasi comunicat, ca pandemia a schimbat comportamentul de consum al romanilor, acestia dorindu-si in continuare o masa ca la restaurant, dar luata in intimitatea casei sau la birou. Este unul dintre factorii care au contribuit la cresterea comenzilor restaurantului virtual. In prima parte a anului, la nivelul platformei Yellow.Menu, cele mai multe comenzi au fost pentru preparate de pranz, insa in ultimele luni preferintele romanilor s-au extins si catre cina, motiv pentru care Yellow.Menu a lansat Yellow.Dinner (preparate semnate de chefi care sunt livrate calde, pentru cina). In perioada verii, s-a remarcat o deschidere accentuata catre preparatele usoare, cresteri notabile fiind in special pentru preparate cu aport caloric redus, vegetariene si pe baza de peste. Preferinta s-a mentinut si la capitolul deserturi, salata de fructe fiind alegerea cea mai populara.

„Inca de la inceput, Yellow Menu si-a propus sa fie un restaurant unde accentul este pus pe ingrediente premium, proaspete, dar si pe retete atipice, semnate de chefi cu experienta, astfel incat fiecare client sa aiba parte de o experienta cat mai apropiata de cea de restaurant. Preparatele zilnice, limitate ca portii, au o abordare fusion, sofisticata, orientata catre echilibru nutritiv si un gust remarcabil. Selectia include variante vegetariene, de post sau vegane, precum si meniuri pentru copii”, transmite Adrian Ciucur (foto, CEO Yellow.Menu).

Experienta ca la restaurant a dus si catre extinderea spre noi segmente de produs, ca urmare a solicitarilor din partea clientilor. Astfel, Yellow.Menu a lansat o serie de virtual brands, branduri dezvoltate pentru a deservi livrarile prin platforme. Yellow.Lebanese – linie permanenta de preparate cu specific libanez – este primul virtual brand disponibil in platforma de comanda, urmatorul fiind Yellow.Brunch (serviciu nou, lansat recent, care include livrarea unui meniu de brunch sambata si este  conceput pentru cei care isi doresc sa ia masa in familia extinsa sau cu prietenii). Meniul dedicat copiilor (Yellow.Kids) reprezinta o varianta ideala pentru familiile care pun accent pe alimentatia echilibrata din punct de vedere nutritional a celor mici, oferind preparate sanatoase ce au la baza filozofia never fried. Tot pentru a oferi preparate sanatoase, cu o eticheta curata, restaurantul digital s-a extins cu linia Fresh by Yellow si pe zona de bacanie (unde ofera preparate locale, artizanale, precum si fructe si legume proaspete). Aici, portofoliul contine 40 produse, iar pana la finalul anului acesta se va dubla, acoperind segmente de produse noi, in functie de solicitarile clientilor.

„Popularitatea in crestere a restaurantelor virtuale precum Yellow Menu reflecta directia spre care se indreapta romanii, urmand de altfel trendul international, accentuat in ultimul an. Preferintele conturate in aceasta vara, alaturi de interesul fata de noul serviciu de planificare a meselor arata ca publicul nostru este tot mai atent la ingrediente, preocupat de calitate in egala masura ca de gust, si isi organizeaza timpul si resursele eficient”, mai spune Adrian Ciucur. In primul semestru al acestui an, Yellow.Menu a avut o cifra de afaceri de peste 550.000 € (cu 52% mai mare YoY).

Leave a reply