Refuz ridicare colet, dupa confirmare telefonica
RaporteazaPlease briefly explain why you feel this question should be reported .
Detin un mic site de carti de afaceri si mi s-a facut o comanda din partea unei firme, cu plata ramburs. Coletul a ajuns in mai putin de 24 de ore la client.
Reprezentanta firmei, la contactul telefonic din partea curierului, i-a transmis simplu – ”ca nu are chef sa ridice coletul.” Am contactat-o telefonic, si mi-a replicat, dezinvolt, ca ”NU AM CHEF SA RIDIC COLETUL, CE-MI FACI ?! ”
Adaug ca am si confirmat comanda telefonic cu dansa.
NU IMI PASA DE BANI DE LIVRARE DAR …Intrebarea mea ESTE … pot sa iau o actiune impotriva dansei pentru neridicarea coletului ?! (stiu ca legea comertului electronic ii da dreptul sa plateasca coletul si apoi sa-l returneze fara motiv). Dar, are dreptul sa-l refuze, zimplu, chiar si dupa confirmare telefonica?
Multumesc frumos !
Răspunsuri ( 5 )
N-ai ce sa faci. Stii vorba aia? “Taci si inghite”.
Asta e, toti proprietarii de magazine online se confrunta cu aceste comportamente.
In relatia cu clientii, in ecommerce, este indicat sa ne folosim de regula lui Isus: Cea in care spune ca daca primesti o palma sa intorci si celalalt obraz. Expunerea va fi mai mare…
O sa imbatranesti inainte de vreme daca ii pui la suflet. Sunt o statistica acesti oameni. X % din clienti vor face asta. Calculeaza costul si pune in pret.
Daca ai o carte cu cei 7 ani de acasa poti sa o trimiti cadou. In rest nu cred. Asa e la noi, patesti si lucruri de genul acesta…
Salut. Iti recomand sa nu mai suni clientii pentru confirmare, suna a disperare, gen ” chiar vrei sa cumperi de la noi”? Te-a sunat vreodata pt confirmare cineva de la Elefant de exemplu ? Eu nu sun si foarte rar am colete refuzate, de obicei doar vara cand lumea pleaca sau cheltuieste banii. In acest caz, nu mai imi pierd timpul pretios cerand explicatii. Oamenii mai au probleme, raman fara bani, trebuie un minim de intelegere si de la noi. Referitor la ce a afirmat un antecomentator, nu poti refuza legal comenzile clientilor care nu ridica ( care de obicei nu mai comanda oricum ), le poti doar impune plata in avans ca conditie de livrare
Daca te ingroapta banii pierduti la curier iti recomand sa alegi alta nisa cu adaosuri normale. Clientii care refuza pot fi trasi la raspundere numai daca au ceva pe numele lor, mi-a explicat candva un avocat ca e pierdere de timp.
Iti recomand sa te concentrezi pe metode de marketing eficiente si pe afacerea ta, nu pe vanat clientii dificili, care nu se vor epuiza niciodata
In perioada de vara cand este mai slab avem cam 10% comenzi care vin retur ca nu sunt ridicate, in perioada toamna-iarna ajung la 20%. Toate comenzile sunt confirmate telefonic. Majoritatea clientilor sunt femei intre 35-60 ani. Din pacate seriozitatea in Romania…