Refuz retur produse electronice CEL.RO

Raporteaza
Intrebare

Please briefly explain why you feel this question should be reported .

Raporteaza
Cancel

Buna ziua,

Am achizitionat cateva produse de la SC CORSAR ONLINE SRL sambata 27.05.2017.

Deoarece aveam nevoie de produse in weekend pentru proiectul la care lucrez am decis ca cea mai usoara metoda este sa le ridic de la sediu.

M-am prezentat la sediul, am facut o comanda ONLINE impreuna cu unul dintre consultantii prezenti la birou, am achitat suma si am ridicat produsul.

Din pacate produsul nu corespunde cu cerintele sistemului din proiect si doream sa il schimb cu altul, tot de la CEL.ro si sa achit diferenta de pret.

Surpriza insa cu politicile de retur: Produsele comandate online sau telefonic care au fost ridicate din punctul de lucru, nu beneficiaza de retur.

Nu mica mi-a fost stupoarea sa gasesc alti 5 clienti nemultumiti la biroul de retur si garantii, care reclamau aceeasi problema.

Raspunsul lor acum este ca achizitia a fost una directa, deoarece m-am prezentat la sediul lor si am semnat factura.
Daca primeam produsele acasa prin curier nu erau astfel de probleme.

Ne mentinem punctul de vedere, produsule au fost achizitionate de la sediul nostru, momentul incheierii contractului fiind momentul semnarii facturii fiscale, achizitia fiind una directa si nu la distanta.

Cu respect,
corsar online srl
Geanina Dudau
geanina.dudau@cel.ro

Suntem totusi in 2017 si cred ca exista niste legi europene valabile atat pentru consumatori cat si pentru companiile din Romania, niste legi de bun simt in care consumatorul este protejat (ex : OUG 34/2016).

Am facut deja o reclamatie la ANPC.
Care ar fi pasii urmatori pe care as putea sa-i fac?

Multumesc
Sorin Popa
sorin1.popa@yahoo.com

Deschis 0
Chestiuni legale Customer Service & Sales sorin1.popa@yahoo.com 7 ani 5 raspuns 4259 vizualizari 0

Răspunsuri ( 5 )

    0
    2017-08-01T19:37:33+03:00

    Salut,

    Din cate stiu(activez in domeniu) legislatia nu spune ca o companie trebuie sa ofere retur pentru produsele achizitionate pe loc.Practic, in momentul semnarii facturii respective, v-ati asumat ceea ce ati cumparat(ati citit/vazut/studiat/semnat sau stampilat/etc). Returul se poate efectua doar pentru produsele achizitionate la distanta!
    Aici depinde doar de politicile fiecarei companii in parte.

    Bogdan

  1. OUG 34/2014, art. 2 (definiții) –> https://trusted.ro/oug-nr-34-2014/?section=magazine#art2

    „contract la distanta – orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari sau de prestare de servicii la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta, pana la si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul”.

    Deci, comanda trebuia finalizată la distanță, ca să puteți beneficia de dreptul de retur în 14 zile calendaristice. Ar fi fost altceva dacă doar RIDICAȚI produsul de la sediul, după ce comanda a fost finalizată online, atunci ați fi beneficiat de retur.

  2. Buna seara dle Popescu,

    Atat comenzile efectuate online, indiferent de unde ( cei de la cel.ro iti ofera aceasta posibilitate la sediu lor prin intermediul unor pc-uri) sau comenzile efectuate prin agentii lor, dar ridicate de la sediu NU beneficiaza de retur. Inteleg notiunea de contract la distanta insa mi se pare total injust modul de tratare al celorlalte comenzi. Eu de exemplu aveam nevoie de produse in weekend, un alt reclamant locuia vizavi de sediul cel, un alt reclamant a comanda un produs care nu putea fi testat pe „masa” de la intrare..si sunt alte multe exemple.
    In fine, daca asta inteleg ei prin politica fata de client, atunci e problema lor. Eu am renuntat la optiunea asta, sper cat mai multa lume sa faca la fel.

    Multumesc
    Sorin

  3. În privința comenzii făcute pe PC-ul de la sediu, este clar că nu beneficiezi de dreptul de retur, pentru că există „prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului”, potrivit legii.

    Comenzile prin agentii lor nu știu ce înseamnă.

    Ridicarea produsului de la sediu nu are legătură cu modul în care s-a făcut comanda. Indiferent de unde ai făcut comanda, dacă nu ești în același loc cu vînzătorul, beneficiezi de dreptul de retur. Este un lucru incontestabil, nu poate fi interpretat în niciun fel și ANPC a dat deja dreptate multor clienți care au reclamat aceste situații.

  4. Services-ul de la Corsar este sub orice limita,am un produs dat de peste 30 zile si nici acum nu mi la reparat !
    Nu se poate comunica cu nimeni pentru ca nu au telefon iar prin sms raspund cand vor.Totul este la pamant !
    Nu mai cumpar niciodata de la C E L.ro

Lasă un răspuns lui sorin1.popa@yahoo.com

Browse