Reclama se muta pe YouTube, noul TV!
Vrei sa atragi cat mai multi clienti prin reclama? Atunci e timpul sa iti regandesti strategia si sa te orientezi si spre reclame difuzate pe YouTube: tot mai multe persoane renunta la televizor si il inlocuiesc cu ecranul smartphone-ului – timpul petrecut pe YouTube de americanii de 18-49 de ani a crescut cu 44% in 2015, conform unui studiu Google, realizat de Nielsen. Pentru a-si maximiza investitia in reclame video, companiile trebuie sa regandeasca rolul YouTube-ului in planul lor de marketing, scrie thinkwithgoogle.com:
- TV + YouTube = un reach cu 42% mai mare! Studiind 3.000 de campanii publicitare americane, Google a descoperit ca – daca si-ar fi difuzat spot-urile si pe micul ecran, si online – 42% dintre acestea si-ar fi marit reach-ul asupra Generatiei Y (18-34 de ani). Testati eficienta reclamei voastre pe ambele platforme si maximizati-i eficienta folosind aceste informatii.
- Angajamentul vizavi de brand creste de 10-20 de ori pe YouTube! O reclama buna urcata pe canalul propriu de YouTube poate ajuta un brand sa creeze interes in client. 89 de brand-uri americane au analizat reactia persoanelor care urmaresc pana la capat reclamele TrueView de pe YouTube (formatul de reclama pe care o poti inchide/urmari pana la cpat pe site-ul cu pricina) si au descoperit ca cei care vedeau intreaga reclama sau macar 30 de secunde din ea aveau de 23 de ori mai multe sanse sa manifeste interes vizavi de acel brand (sa se aboneze la canalul companiei, sa share-uiasca alte video-uri, sa urmareasca mai multe reclame). Chiar si cei care inchideau imediat reclama TrueView aveau de 10 ori mai multe sanse sa manifeste un astfel de interes.
- Vizualizarile continutului vechi pot creste cu pana la 500%! Si continutul vechi creste exponential online – companiile care folosesc TrueView, au observat ca vizualizarile continutul lor vechi creste cu pana la 500% dupa postarea de noi spot-uri, crescand astfel ROI-ul video. Accesul clientilor la o librarie online care arhiveaza toate reclamele vechi ale unui brand constituie un mare avantaj pentru acesta din urma.
Leave a reply