Puteti sugera cateva idei pentru dezvoltarea bazei de abonati la newsletter la un magazin online?

Raporteaza
Intrebare

Explica-ne de ce doresti sa raportezi aceasta intrebare.

Raporteaza
Anuleaza

Cum facem sa crestem cat mai repede, sau mai bine, baza de date cu abonati la newsletter? Conteaza marimea acesteia sau calitatea acesteia? Putem incepe sa trimitem newsletter la 20-50 de abonati?

Topic deschis 0
E-mail marketing Liviu Ionescu 6 ani 3 raspunsuri 417 vizualizari Junior 0

Raspunsuri ( 3 )

  1. Te rugam sa explicit de ce consideri ca acest anunt trebuie raportat.

    Raporteaza
    Anuleaza

    Campanii PPC (AdWords, Facebook). Fa-le o oferta ca sa se inscrie. ( reducere, etc)

    Pune un pop-up pe site indemnand vizitatorii sa se inscrie.

    Calitatea este pe primul loc. Degeaba ai 1k abonati daca nu sunt interesati de ce ai de oferit.

  2. Cosmin Daraban

    Te rugam sa explicit de ce consideri ca acest anunt trebuie raportat.

    Raporteaza
    Anuleaza

    Daca esti pe o nisa cu produse hot, incearca o campanie de teasing pentru a anunta aparitia unui super produs.

  3. Te rugam sa explicit de ce consideri ca acest anunt trebuie raportat.

    Raporteaza
    Anuleaza

    Cred ca reteta e cam asa:
    da o reducere sau fa o “oferta de nerefuzat” oriunde ai trafic ( site, pagina facebook, twitter, etc )

    Pe site merge bine popover asa cum s-a mai spus.

    Pe pagina facebook se poate pune un formular de abonare la newsletter. ( facebook-ul iti trimite adresa de email a utilizatorului dupa ce el e deacord ).

    Sa arati cati oameni s-au mai abonat deja poate ajuta ( presupunand ca nu ai prea putini abonati si ca nu infloresti numarul prea mult 🙂 ). O alta varianta aici e sa folosesti un formular de abonare integrat cu facebook care poate arata chiar cine din prietenii tai s-au abonat. Atentie trebuie testat, nu da tot timpul rezultate bune, dar pana la urma cam totul trebuie bine masurat inainte sa ramana “in productie”.

    Explicati clar ce veti trimite in newsletter ( poate chiar aratati-le un exemplu), cat de des si cum se pot dezabona. Asigurati viitorii abonati ca nu transmiteti adresele lor “partenerilor”

    Oferiti posibilitatea de abonare la crearea contului sau daca magazinul functioneaza fara necesitatea de a crea cont oferiti abonarea la punctul de colectare a datelor personale pentru comanda. La fel si acolo trebuie toate explicatiile de rigoare si poate chiar o oferta. Sa ai un simplu checkbox cu text-ul “Newsletter” nu este foarte eficient.

    Creati o pagina pe site pe care puneti doar formularul de abonare cu oferta si explicatiile mentionate mai sus apoi “promovati” pagina in toate email-urile 1 la 1 sau tranzactionale ( confirmare comenzi, support, etc ). Puteti chiar include link-ul in facturi sau alte documente , etichete, flyere , etc si puteti pune chiar si un cod QR pentru curiosii cu smartphone-uri.

Raspunde la aceasta intrebare