Produsele sustenabile din programul Amazon „Climate Pledge Friendly” au vanzari mai mari
Gigantul e-commerce Amazon are succes in randul cumparatorilor, cu programul „Climate Pledge Friendly”, a descoperit un studiu realizat de companie, pe 90.000 de produse vandute in SUA si Europa. Ecommercenews.eu informeaza ca selleri care au aderat la acesta au avut vanzari mai mari cu 12,5% in primele 3 luni, iar cresterea este valabila mai ales in cazul produselor care pana atunci aveau o vizibilitate mai mica.
„Climate Pledge Friendly” este un program pentru vanzatorii de pe marketplace, care permite cumparatorilor sa descopere produse sustenabile. Lansat in 2020, acesta include acum 1,4 milioane de produse de la selleri din Europa si Statele Unite. Studiul amintit a descoperit ca aderarea la program a crescut vanzarile brute cu 13,3%. In plus, in primele 12 saptamani de la aderare, numarul de produse livrate catre clienti a fost cu 4,4% mai mare ca inainte.
Amazon incearca sa isi reduca amprenta de carbon. De aceea, planuieste sa investeasca peste 1 milion € pana in 2027 in decarbonizarea retelei sale de transport europene, iar anul trecut a inceput sa construiasca hub-uri de micromobilitate in Marea Britanie. In plus, reduce emisiile de CO2 in Europa folosind din ce in ce mai multe trenuri, rute maritime si ambalaje in intregime reciclabile.
Leave a reply