Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Produsele marca Amazon au din ce in ce mai mult succes

amazon-batteriesAmazon a investit in produse marca proprie (electronice si baterii sub marca AmazonBasics, dar si scutece, detergent, alimente perisabile – cafea, ceai, condiment, mancare pentru bebelusi) si bine a facut, scrie techcrunch.com. Un raport recent (creat de platforma de data analytics 1010data) a descoperit ca Amazon a devenit lider online la anume categorii, analizand tendintele de vanzare in perioada septembrie 2015 – august 2016 si concentrandu-se pe 3 categorii-cheie: boxe, baterii si servetele umede pentru copii.

Datele au aratat ca, la categoria boxe, Amazon Echo detine 45% din market share, fiind cea mai populara boxa vanduta online (vanzarile i-au crescut cu 67% fata de aceeasi perioada a nului trecut). Asta in conditiile in care Amazon.com vinde 89% dintre toate boxele comercializate online – piata estimata la 1 miliard $.

Retailerul se impune si la categoria baterii, AmazonBasics vanzand anul acesta cu 93% mai multe baterii decat in 2015 (si, din nou, 94% din toate bateriile vandute online se vand pe Amazon.com, piata fiind estimata la 113 milioane $).

Servetelele umede pentru copii (marca Amazon Elements), a treia categorie analizata in raportul amintit, s-au vandut si ele bine: Amazon a impulsionat vanzarile oferind membrilor Prime reduceri, prin intermediul programului Amazon Family. Acum, in topul primelor 10 brand-uri de astfel de produse, cele de la gigantul online detin 16% din market share, deci se afla pe locul 3, dupa Huggies (33%) si Pampers (26%). Servetelele Amazon Elements au crescut cu 266% de la un an la altul, iar clientii care vad produsele Amazon pe site sunt de 3 ori mai predispusi sa le cumpere pe acestea decat produsul mediu al categoriei.

 

Lasa un raspuns