Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Produsele marca Amazon au din ce in ce mai mult succes

amazon-batteriesAmazon a investit in produse marca proprie (electronice si baterii sub marca Amazon Basics, dar si scutece, detergent, alimente perisabile – cafea, ceai, condiment, mancare pentru bebelusi) si bine a facut, scrie techcrunch.com. Un raport recent (creat de platforma de data analytics 1010data) a descoperit ca Amazon a devenit lider online la anume categorii, analizand tendintele de vanzare in perioada septembrie 2015 – august 2016 si concentrandu-se pe 3 categorii-cheie: boxe, baterii si servetele umede pentru copii.

Datele au aratat ca, la categoria boxe, Amazon Echo detine 45% din market share, fiind cea mai populara boxa vanduta online (vanzarile i-au crescut cu 67% fata de aceeasi perioada a nului trecut). Asta in conditiile in care Amazon.com vinde 89% dintre toate boxele comercializate online – piata estimata la 1 miliard $.

Retailerul se impune si la categoria baterii, AmazonBasics vanzand anul acesta cu 93% mai multe baterii decat in 2015 (si, din nou, 94% din toate bateriile vandute online se vand pe Amazon.com, piata fiind estimata la 113 milioane $).

Servetelele umede pentru copii (marca Amazon Elements), a treia categorie analizata in raportul amintit, s-au vandut si ele bine: Amazon a impulsionat vanzarile oferind membrilor Prime reduceri, prin intermediul programului Amazon Family. Acum, in topul primelor 10 brand-uri de astfel de produse, cele de la gigantul online detin 16% din market share, deci se afla pe locul 3, dupa Huggies (33%) si Pampers (26%). Servetelele Amazon Elements au crescut cu 266% de la un an la altul, iar clientii care vad produsele Amazon pe site sunt de 3 ori mai predispusi sa le cumpere pe acestea decat produsul mediu al categoriei.

Comentariu ( 1 )

  1. […] retailerii online par ca nu pot pierde nimic – magazinele online din Facebook Shop au numai de castigat, aparent, fiindu-le usor sa migreze pe platforma si fiind ajutate cu setup-ul (drept dovada, peste 257.000 de persoane au vizitat pagina Facebook Business care explica exact ce presupune deschiderea unui shop); dar Facebook are mai mult de castigat decat IMM-urile (toate platformele e-commerce mari se lupta pentru a obtine toate informatiile despre toti consumatorii, iar Facebook incearca sa tina oamenii in ecosistemul propriu, detinand putere informationala gratie celor 1,7 miliarde de utilizatori zilnici); informatia poate deveni si o arma (cum au patit vanzatorii de pe Amazon, care s-au trezit ca gigantul online care le vindea produsele a inceput sa produca unele identice, sub marca proprie) […]

Leave a reply