Prime Day 2016 – cea mai de succes zi de reduceri din istorie, in SUA
Asa cum scria ECOMpedia.ro aici, Amazon a avut asteptari mari anul acesta de la Prime Day si ziua de reduceri nu a dezamagit: intelligence.slice.com concluzioneaza ca, analizand rezultatele editiei cu nr. 2 a Prime Day, gigantul online a avut parte de cea mai de succes zi de shopping din istoria sa si Prime Day 2016 a fost cea mai de succes zi de reduceri din istoria SUA (depasind Cyber Monday 2015, anterioara detinatoare a recordului, cu 19%):
- doar 13,5 dintre clientii Amazon au facut cumparaturi de Prime Day 2016 (fata de 11% in 2015)
- in SUA, au fost expediate cu 50% mai multe produse decat anul trecut; in intreaga lume, au fost expediate cu 60% mai multe produse decat de Prime Day 2015
- in intreaga lume, comenzile data de pe aplicatia Amazon s-au dublat fara de anul trecut, peste 1 milion de oameni folosind aplicatia pentru prima data
- consumatorul american mediu a cheltuit 112 $ (cu 8% mai mult fata de anul anterior), iar comanda medie a fost de 54 $ (cu 2% mai mica fata de 2015)
- de Prime Day 2016, compania a atras 74% din amatorii de e-commerce la ea pe site
- oamenii care au cumparat, in medie, peste 4 produse/luna de pe Amazon, au constituit 50% dintre clientii care au scos bani din buzunar si de Prime Day 2016 (si au fost responsabili de 56% dintre vanzari)
- in intreaga lume, s-au vandut peste 90.000 de televizoare si peste 2 milioane de jucarii
Leave a reply