Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

5 moduri in care retailul e transformat de influenceri

Marketingul prin intermediul influencerilor (persoane care au influenta asupra potentialilor clienti ai unui brand) tinde, in epoca platformelor sociale si a utilizatorilor conectati la mediul digital, sa modeleze metodele traditionale de a face cumparaturi: suntem influentati de postari pe blog-uri, Facebook ori Twitter, de imagini de pe Instagram, Pinterest sau Snapchat, de recomandari personale ale acestor influenceri si luam decizia de a cumpara in functie de ele, aflam de pe chiefmarketer.com. Care sunt cele 5 modalitati in care influencerii au transformat comertul contemporan?

  1. Recomandarile online dau incredere consumatorului: inainte, consumatorul avea acces la mesajele brand-urilor doar prin intermediul TV, radioului, presei scrise, dar acum nu mai au aceeasi incredere in acestea; consumatorul contemporan vrea informatii detaliate de la cineva care a folosit produsul si povesteste sincer despre asta.
  2. Documentarea si review-urile modifica drumul clientului spre check-out: consumatorul nu-si mai petrece timpul mergand la magazin, comparand produse si preturi la fata locului; acum citeste recomandari online si, indiferent de cat de mult cunoaste un brand, considera un review extrem de important in decizia de cumparare; astfel informati, clientii devin experti in drumul spre check-out.
  3. Povestile autentice conteaza pentru consumator: intr-o mare de continut online, consumatorul cauta povesti reale, autentice, de la egal la egal, vrea detalii multe si reale, pentru a intelege totul despre un anumit produs care il intereseaza.
  4. Noile platforme fac posibile review-uri vizuale: platforme ca Pinterest, Instagram si Snapchat creste numarul influencerilor vizuali, care folosesc clipuri video pentru a spune povestea unui produs.
  5. Mobile-ul influenteaza dramatic deciziile clientilor chiar inainte de check-out: chiar si in magazinele fizice, in care vin pentru a cumpara, dupa ce s-au documentat online in legatura cu un produs, oamenii intra online, pentru a citi review-uri pe telefon.

Raspunde la aceasta intrebare