Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Premiera romaneasca: Retargeting.biz a devenit Facebook Marketing Partner

Retargeting.biz anunta, intr-un comunicat de presa, ca a devenit prima companie autohtona (si una dintre primele din Estul Europei) care obtine statutul de Facebook Marketing Partner. In plus, compania este si Google Premium Partner. La nivel european exista 50 de companii partenere Facebook si Google.

Acum 3 luni, Retargeting.biz (proiect romanesc lansat in 2013) lansa noi functionalitati Programmatic Ads. „Sunt extrem de bucuros ca rezultatele au ajuns sa ii surprinda pe cei de la Facebook si ca, in doar 3 luni de la lansarea Programmatic Ads, am reusit sa devenim printre primele companii partenere Facebook si Google din Estul Europei. Sunt foarte mandru de echipa Retargeting”, trasmite Rares Banescu (Founder & CEO Retargeting.biz).

Statutul de Facebook Marketing Partner aduce o serie de avantaje magazinelor online din Estul Europei, cele mai importante fiind:

  • cand lucreza direct cu experti Facebook, ownerii de magazine online vor fi intotdeauna cu un pas inaintea celorlalti, intrucat au acces la functionalitati noi, pot testa mult mai rapid cele mai recente inovatii si au acces la servicii care inca nu sunt disponibile in regiune
  • manager de cont dedicat, pentru a beneficia de suport tehnic rapid
  • o mai buna gestionare a campaniilor, reclama realizata atutomat prin Retargeting.biz fiind mult mai avantajoasa, mai bine targetata si mai performanta

Compania romaneasca ofera posibilitatea de a targeta vizitatorii unui magazin online (Visitors Remarketing), a persoanelor care au abandonat produse in cosul lor de cumparaturi (Abandoned Cart Remarketing), a abonatilor la newsletter (Email Customer Engagement) sau a persoanelor care au interactionat cu pagina de Facebook a magazinului online (Page Engagement). In plus, ai posibilitatea achizitiei de noi clienti prin campaniile de Custom Audience (ce ofera posibilitatea targetarii in functie de detalii demografice si interese), Lookalike Audience (targetarea persoanelor ce impart anumite caracteristici cu clientii existenti) sau Trending Now (oferind reclame cu produsele cele mai vandute ale unui magazin online).

De asemenea, Retargeting.biz continua sa imbunatateasca si sa extinda atat numarul, cat si diversitatea campaniilor oferite pe Google si Facebook, cu noi campanii, precum cele de DSA (Dynamic Search Ads), DSA Remarketing si campaniile de Google Shopping.

Leave a reply