BoemUrban.ro a devenit marketplace
Magazinul online de fashion BoemUrban.ro isi anunta – intr-un comunicat de presa – transformarea in primul marketplace dedicat unui concept vestimentar unic: piese originale, lipsite de prejudecata cand vine vorba de creativitate, croiala, textura si inovatie si alternative la produsele mass-market. BoemUrban.ro a fost lansat de Magda Cojanu in 2015 si vinde imbracaminte originala, nonconformista, cu piese realizate din materiale naturale, cu broderii, insertii si aplicatii traditionale.
Marketplace-ul reuneste momentan produsele a 18 furnizori, inclusiv produsele proprii. Fiecare furnizor poate sa isi administreze catalogul de produse si comenzile din platforma BoemUrban.ro. „Aceasta a avut parte de o investitie semnificativa in partea tehnica, de aproximativ 340.000 lei, printr-o schema de Minimis, in cadrul Programului de Dezvoltare a Comertului implementat de Ministerul pentru Afaceri, Comert si Antreprenoriat, in 2017. Am vrut sa ne asiguram ca experienta in marketplace este una impecabila atat pentru clienti, cat si pentru seller”, transmite Magda Cojanu (Owner BoemUrban.ro). BoemUrban.ro a incheiat anul 2017 cu o cifra de afaceri de peste 1,6 miliarde lei, previziunile de crestere pana la final de 2018 fiind de 30%.
„Din momentul in care am inceput sa listam produsele pe BoemUrban.ro, ne bucuram de vanzari la acelasi nivel cu cele inregistrate pe platforme cu o vechime de 7 – 8 ani”, explica Irina Pascu (Manager comercial si actionar Natalee, al doilea furnizor la nivel de vanzari de pe platforma, dupa produsele proprii BoemUrban).
Leave a reply