Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Platforma de newsletter MailChimp se apuca de e-commerce

In ultimii cativa ani, MailChimp s-a transformat, dintr-o platforma destinata trimiterii de newslettere, intr-o companie de marketing ca la carte, oferind integrari cu diverse site-uri e-commerce. In 2021 (an in care implineste 20 de ani), MailChimp face pasul urmator si lanseaza Stores si Appointments: primul va ajuta afacerile mici si mijlocii sa isi faca un magazin online pe platforma si sa proceseze comenzile, al doilea le va ajuta sa ofere realizarea de rezervari online si sa-si administreze programul, informeaza techcrunch.com.

Stores va fi lansat pe 18 mai, in varianta beta, in SUA si Marea Britanie, iar Appointments a fost deja lansat, la nivel mondial, pe 28 aprilie. Cele doua noi servicii fac parte din noul plan „Websites & Commerce”, care va oferi functionalitatile de baza gratuit si va avea o taxa de tranzactii de 2%, pentru utilizatori. Pentru 10 $/luna, Mailchimp va indeparta branding-ul propriu si va oferi utilizatorilor acces la e-mail si chat support si o taxa de tranzactii de 1,5%. Planul de 29 $/luna inseamna o taxa de doar 0,5%, platita pentru fiecare comanda. Toate planurile iti permit sa-si faci un site e-commerce cu un numar nelimitat de pagini, includ instrumente SEO si integrare cu Google Analytics, iar plata se face doar cand vinzi ceva.

„Intrebarea inevitabila este «De ce s-ar apuca un serviciu de marketing de e-commerce?». In primul rand, clientii nostri ne-au cerut sa adaugam mai multe functionalitati de comert pe platforma noastra de marketing. Ca idee, aproape 40% din totalul nostru de 14 milioane de clienti opereaza in comert si, in 2020, 61% au oferit servicii. (…) Afacerile mici ne-au transmis ca s-au saturat sa plateasca taxe lunare pentru solutii multiple (CRM, e-mail, website, e-commerce, sondaje, etc). Erau si mai satule sa incerce sa-si sincronizeze toate datele intre toate aceste servicii. Voiau sa le combine pe toate, la un loc. (…) Stati linistiti, nu abandonam solutiile noastre inteligente de marketing. De fapt, scopul nostru este in continuare sa oferim cel mai bune servicii de e-mail marketing din lume”, a transmis Ben Chestnut (CEO si Cofondator MailChimp), in articolul care anunta noutatile si care a fost publicat pe mailchimp.com.

Leave a reply