Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

ANSWEAR.com: vanzari online mai mari cu 82% YoY, in Q1 2021

ANSWEAR.com a generat vanzari online de aproximativ 28 milioane €, in primul trimestru al anului 2021, o crestere de 82% YoY, anunta retailerul, intr-un comunicat de presa. Asta se traduce printr-o evolutie la fel de dinamica a veniturilor din vanzari, care au crescut cu 76% YoY (respectiv aproximativ 27 milioane €), in aceeasi perioada.

„Lockdown-ul instaurat in toate tarile in care ANSWEAR opereaza a dus la cresterea vanzarilor companiei, contribuind la consolidarea tendintei clientilor de a trece de la cumparaturi offline la cumparaturi online. Inchiderea magazinelor offline a incurajat clientii sa cumpere online, ceea ce a generat un flux de noi clienti, imbunatatind in acelasi timp traficul de pe website, cosul mediu si ratele de conversie, consolidand astfel dinamica cresterii vanzarilor”,  spune Raluca Radu (foto, Country Manager ANSWEAR Romania).

Colectiile de toamna-iarna de pe ANSWEAR.com (unul dintre cei mai mari retaileri de Fashion online din Europa Centrala si de Est) au fost bine primite de catre publicul din tarile in care opereaza retailerul, depasind vanzarile din ultimul an si obiectivele de vanzari. „Fiind un retailer multibrand care activeaza online, acest lucru ne permite sa fim flexibili, sa reactionam rapid la tendintele pietei si sa adaptam oferta la nevoile actuale ale consumatorilor. De exemplu, in perioada de lockdown ne-am pliat rapid pe nevoile clientilor de a purta haine casual, dar si dorintei acestora de a achizitiona produse vestimentare pentru sezonul cald inca din luna martie. Aceste aspecte, plus oferta variata de branduri de pe site, au avut un efect pozitiv asupra vanzarilor companiei”, adauga Raluca Radu.

Leave a reply