Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Pinterest a introdus reclame in cautarile sale

pinterest ads

Pinterest isi doreste sa devina o unealta de marketing eficienta, prin intermediul careia advertiserii pot cunoaste mai bine comportamentul clientilor si, in acest sens, lanseaza o invitatie partenerilor sai interesati de a-si promova produsele online, anunta marketingland.com. Mai nou, cand scrii un cuvant-cheie in casuta de cautare de pe Pinterest, ti se pot afisa nu doar pin-uri normale, ci si campanii sau reclame ale anumitor brand-uri (ca Barilla, eBay, Garnier si Target).

In medie, o pagina afiseaza 55 de pin-uri, iar Pinterest nu a stabilit numarul fix de reclame care va fi afisat pe fiecare pagina, dorindu-si ca acesta sa ramana dinamic.

Lunar, platforma sociala aduna 2 miliarde de cautari, iar compania spune ca 97% dintre cautarile lunare sunt legate de subiecte care nu au legatura cu un anume brand, ceea ce inseamna ca echipele de marketing pot profita de noua functionalitate, pentru a atrage clienti care nu vor neaparat sa cumpere ceva, dar pot crea o legatura cu brand-ul sau produsul/serviciul acestuia.  

„Natura vizuala a Pinterestului permite utilizatorilor sa digere produsele si serviciile la un nivel mai personal. Intelegem cum se conecteaza oamenii cu o imagine, pe baza modului in care o salveaza si o redenumesc, si le putem arata oamenilor din publicitate aceste cuvinte-cheie”, a explicat Michael Akkerman (directorul parteneriatelor de marketing la Pinterest), atragand atentia asupra modului in care brand-urile pot eneficia de pe urma colaborarii cu Pinterest.

Raspunde la aceasta intrebare