Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Pinterest, in crestere la capitolul venituri, utilizatori, dar si pierderi

Dupa primele 3 luni din 2020, Pinterest a tras linie si a adunat, iar rezultatele indica venituri totale de 272 milioane $ in Q1 (cu 35% mai mult fata de aceeasi perioada din 2019 si mai mult decat estimarile de 270,1 milioane $) si un numar global de utilizatori lunar activi lunar cu 26% mai mare YoY (367 de milioane de persoane), informează reuters.com. Cresterile vin odata cu distantarea sociala si izolarea impuse de pandemia de coronavirus, care a determinat oamenii sa stea in case si sa caute engagementul si distractia online, pe diverse aplicatii.

Dar cifrele sunt in crestere si la capitolul pierderi nete (care sunt cu 242% mai mari), din cauza a numeroase brand-uri care si-au oprit ad-urile in perioada pandemiei COVID-19, conform explicatiilor oferite de Ben Silbermann (CEO Pinterest) intr-o conferinta telefonica la care au participat recent diversi analisti. Pierderile companiei au atins 141,2 milioane $ in primul trimestru al anului (incheiat pe 31 martie), in timp ce cu un an inainte suma era de doar 41,4 milioane $. Costurile totale si cheltuielile au crescut si ele, cu 69%, pana la 418 milioane $.

Pinterest Inc. a transmis ca de la mijlocul lunii martie a observat o scadere brusca la capitolul reclame, veniturile scazand ulterior (in aprilie), cu 8% YoY. „Cresterea puternica a numarului de utilizatori in Q1 ne intareste parerea ca Pinterest are un viitor stralucit, pe termen lung. Dar investitorii sunt momentan foarte focusati pe cum arata viitorul apropiat”, este de parere James Cordwell (Analist la Atlantic Equities).

Leave a reply