Peste 50% dintre romanii de 18-65 de ani vor cumpara cel putin un produs, de Black Friday (studiu)
9 din 10 romani stiu ce este Black Friday, iar peste 50% dintre romani vor sa cumpere cel putin un produs in ziua cu cele mai multe reduceri din an, anunta Kantar Romania, intr-un comunicat de presa, citand un studiu marca proprie. Intentia de cumparare este mai ridicata in cazul segmentului de varsta 18-34 de ani. 64,6% dintre potentialii cumparatori intentioneaza sa cumpere de pe Internet. Cercetarea a fost realizata telefonic, in perioada 22-28 octombrie, pe un esantion national de 2.006 respondenti, cu varste cuprinse intre 18 si 65 de ani.
„Datele studiului ne arata ca majoritatea romanilor vor sa cumpere cel putin un produs de Black Friday, iar cei mai multi dintre acestia au bugetat acest eveniment de shopping si au luat in calcul alocarea unor resurse financiare dedicate. In topul celor mai ravnite produse la pret redus se afla electrocasnicele mici, articolele vestimentare si televizoarele”, a declarat Carmen Patrascu (Director General Kantar Romania).
In ceea ce priveste bugetul pe care intentioneaza sa il cheltuiasca, peste o treime dintre respondenti au planificat pana in 1.000 de lei, 40,7% intentioneaza sa aloce un buget cuprins intre 1.000 si 3.000 de lei, iar 15,8% au declarat ca au buget de peste 3.000 de lei pentru a cumpara produsele dorite de Black Friday. In medie, cei care vor sa cumpere intentioneaza sa aloce peste 2.200 de lei.
Topul celor mai de interes categorii, de Black Friday 2021:
- electrocasnice mici
- haine
- televizoare
- telefoane mobile
- frigidere
- incaltaminte
- masini de spalat
- produse Home & Deco
- laptopuri
- cosmetice
- aragazuri
Leave a reply