PayU estimeaza o crestere de 30% a valorii tranzactiilor online, de Black Friday
PayU Romania transmite – intr-un comunicat de presa – ca de Black Friday 2018 (16 noiembrie) se vor plati online peste 243 milioane de lei (adica o crestere cu 30% YoY) si in total (cu tot cu plata numerar, la livrare), 813 milioane de lei.
,,Nu mai este o surpriza ca Black Friday este evenimentul cel mai asteptat in e-commerce. Ultimele statistici (ale Asociatiei Romane a Magazinelor Online, din octombrie 2018 – n.r.) arata ca 40% din populatia Romaniei cumpara online, iar din acestia 70% fac achizitii lunare. Acest lucru indica o maturizare a pietei e-commerce si o constanta in comportamentul de consum online, iar Black Friday este momentul care indica cel mai bine trend-urile in comertul online. In ultimii doi ani, metodele de plata cu cea mai mare crestere – plata in rate si plata cu un singur click – au scos in evidenta poate cel mai important trend si indicator de business: increderea consumatorilor”, transmite Marius Costin (foto, Country Manager PayU Romania).
Ce mai mentioneaza comunicatul amintit:
- PayU Romania estimeaza ca 35% din valoarea totala a tranzactiilor procesate de ei va proveni din platile facute cu un card in rate, fara dobanda
- plata cu un singur click va avea si anul acesta o pondere importanta in prima parte a zilei de 16 noiembrie
- cel mai mult, romanii vor cumpara produsele IT&C
- valoarea medie a cosului de cumparaturi – 600 lei, similar cu anul anterior
- in 2017, in platforma PayU au fost inregistrate tranzactii din 70 de tari (ca Pakistan, Cipru sau Rusia), din care s-au cumparat produse de pe site-urile romanesti
- echipa PayU a inceput pregatirile tehnice pentru Black Friday inca din august, platforma estimand ca va procesa peste 50 de tranzactii/secunda in momentele de varf
Printre retailerii din portofoliul PayU care vor participa la editia Black Friday de anul acesta se numara: eMAG, FashionDays, PC Garage, Altex, Elefant, Flanco, Jysk, Kika, Vivre, F64, iStyle.
Leave a reply