Pana in 2025, Amazon va exporta produse in valoare de 20 miliarde $, din India
Amazon si-a propus sa exporte produse in valoare de 20 de miliarde $ din India, pana in 2025, adaugand pe platforma e-commerce mii de vanzatori online mici, anunta reuters.com. Informatia a fost facuta publica de Bhupen Wakankar (Global Trade Director, Amazon), la un eveniment care a avut loc pe 17 noiembrie, ziua in care gigantul online a dat startul reducerilor de Black Friday-Cyber Monday 2023.
Inainte de Black Friday, cererea pentru suplimente organice, prosoape, covoare de iuta si jocuri robotizate pentru copii „Made in India” a fost uriasa, a mai spus acesta. In 2023, peste 100.000 de producatori mici s-au inscris in Amazon Global Trade, platforma de exporturi business to consumers (B2C) a gigantului e-commerce. Lansata in 2015, aceasta a prins avant in India, iar Wakankar spune ca unii dintre selleri sunt debutanti apropo de comertul tranfrontalier, fiind fosti corporatisti care au renuntat la job, pentru a face e-commerce cross-border.
„Suntem incurajati de numarul de antreprenori care s-au inscris anul acesta. Vrem sa ne extindem masiv”, a explicat Bhupen Wakankar. Acesta spune ca mii de exportatori mici care nu aveau acces la pietele globale au inregistrat cresteri anuale cu 70% a afacerii lor, gratie prezentei pe Amazon. Asta in contextul in care exporturile Indiei au scazut cu 7% YoY, in primele 7 luni ale acestui an fiscal. Pentru a incuraja exportatorii, Amazon a scazut pretul abonamentului la Amazon Global Trade de la 120 $ la 1 $, in primele 3 luni, in cazul sellerilor care s-au abonat inainte de 31 martie 2023.
Categoriile de produse cu cele mai mari cresteri pe platforma digitala sunt: Beauty, Imbracaminte si Incaltaminte, Casa, Bucatarie, Mobilier si Jucarii. Produsele indiene se vand mult mai bine in SUA, Marea Britanie, Canada, Australia si Germania inainte de sarbatori ca Halloween, Ziua Recunostintei, Black Friday, Cyber Monday, Craciun si Anul Nou.
Leave a reply