Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Vanzari de aproape 500.000 €, pentru Floria.ro, pe final de an

Floria.ro anunta, intr-un comunicat de presa, ca estimeaza vanzari de aproape 500.000 €, in ultimul trimestru al anului (+15% fata de aceeasi perioada din 2022). Motoarele cresterii estimate sunt extinderea ofertei de buchete si aranjamente de flori si a colectiei de produse si cadouri specifice perioadei, dedicate zonei corporate. Pe segmentul corporate, varful vanzarilor se atinge la sfarsitul lui noiembrie. Pe segmentul individual, cele mai multe comenzi sunt plasate cu ocazia celor mai importante sarbatori din trimestru: Sf. Mihai & Gavril, Sf. Andrei, Sf. Nicolae si in saptamana premergatoare Craciunului.

„Dupa perioada de concedii si vacanta de vara, ultimul trimestru al anului aduce o revitalizare a vanzarilor si un interes crescut din partea clientilor nostri. Observam o crestere semnificativa a volumului de comenzi inca de la inceputul lui octombrie, dar mai ales spre finalul trimestrului, odata cu aniversarile onomastice si sarbatorile de iarna. Am extins si diversificat ofertele, atat pe segmentul business, cat si pentru clientii individuali; ne asteptam la un varf de comenzi la inceputul lui decembrie. Am extins, de asemenea, zona de cadouri care se pot adauga langa buchetul de flori. Vorbim aici de lumanari parfumate, torturi, ciocolata, macarons, vin, carti, etc.”, transmite Marina Popescu (foto, Director General Floria.ro).

Pentru zona corporate, Floria lucreaza in mod uzual cu precomenzi si oferte personalizate, in care de cele mai multe ori se combina florile cu o serie de cadouri traditionale (vin, cozonaci, bomboane, macarons). Valoarea medie a unui cadou de Craciun pe segmentul corporate se situeaza in jurul a 250-300 lei/persoana.

La nivel de an, in ceea ce priveste numarul de comenzi, cele mai importante sarbatori sunt 1 si 8 martie, 14 februarie si finalul de an. Comanda medie plasata in primele 10 luni ale acestui an inregistreaza o crestere de 13% YoY si se situeaza in jurul valorii de 310 lei. Cele mai multe comenzi la nivel national s-au livrat in Bucuresti, Constanta, Cluj, Timisoara, Iasi si Brasov.

Leave a reply