DWF: cifre relevante legate de Black Friday 2024 si analiza lor
Mihai Vinatoru (Cofondator si CEO DWF) si Eugen Predescu (Paid Media Managing Director DWF) au transmis, pe conturile lor de Facebook, o serie ...
Continue readingLost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.
Mihai Vinatoru (Cofondator si CEO DWF) si Eugen Predescu (Paid Media Managing Director DWF) au transmis, pe conturile lor de Facebook, o serie ...
Continue readingClientii e-commerce din Polonia se asteapta la actiuni ecologice reale si angajament social din partea magazinelor online locale, a descoperit Camera de Economie Digitala, intr-un nou raport („Responsible ...
Continue readingInainte de pandemie, strategia de plati a companiei Dick’s Sporting Goods era diferita, in functie de canalele de vanzare si echipele implicate in administrarea acestora, citim pe
Continue readingNespresso a observat ca, de fiecare data cand deschide o cafenea-butic, cresc comenzile online in aceeasi regiune geografica. Acest efect pe care il au locatiile fizice asupra ...
Continue readingNETOPIA Payments a organizat recent prima editie a conferintei Commerce Innovation Summit, un eveniment dedicat industriei e-commerce care se doreste a fi anual. Si transmite, intr-un comunicat ...
Continue readingComertul digital continua sa domine piata americana a hranei pentru animalele de companie: drept dovada, platformele e-commerce din aceasta nisa vor inregistra comenzi in valoare de peste 21 ...
Continue readingOlandezii au la dispozitie peste 100.000 de magazine e-commerce, conform unui raport marca Statistics Netherlands, citat de ecommercenews.eu. Iar numarul afacerilor care ...
Continue readingIn ultimii 10 ani, curierii si livratorii angajati de aplicatiile de comenzi de mancare sunt din ce in ce mai prezenti pe drumurile urbane. Ceea ce vine la ...
Continue readingOptiunea de click & collect devine una standard pentru cumparatorii online europeni, informeaza ecommercenews.eu. Majoritatea (54%) celor mai mari 1.000 de retaileri e-commerce din Europa ...
Continue readingAnul trecut, platforma fast-fashion Shein a generat vanzari in valoare 7,68 miliarde €, in Europa, anunta ecommercenews.eu. Asta inseamna o crestere de 68%, comparativ cu ...
Continue reading