Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

O campanie de PR a triplat vanzarile unui magazin online

black_friday_banner_sun_friday_nou

Magazinul online Gadgetworld.ro (specializat in gadgeturi si cadouri) a dat lovitura de Black Friday, gratie campaniei realizate de iAgency (agentie de marketing cu peste 7 ani pe piata autohtona), a transmis agentia intr-un comunicat. In noiembrie, tragedia din clubul Colectiv a determinat iAgency sa creeze o strategie de comunicare centrata pe un concept optimist: redenumirea evenimentului anual de reduceri din „Black Friday” in „Sun Friday” (un procent din vanzari au mers la familiile victimelor din Colectiv).

Site-ul Gadgetworld.ro s-a umplut de sori simpatici si optimisti, vestea s-a raspandit in media autohtone si expunerea mediatica rezultata a triplat vanzarile Gadgetworld, comparativ cu cele din decembrie 2014 (cand magazinul online lansat in 2013 avusese cele mai bune vanzari din istorie).

Nu este prima campanie reusita pentru Gadgetworld.ro si iAgency: agentia s-a ocupat si de crearea si promovarea brand-ului de la site, copywriting, optimizare pentru motoarele de cautare (SEO) si promovare. Si in doar 6 luni, Gadgetworld.ro a reusit sa ocupe pozitia fruntasa in Google Search (cuvant-cheie: „gadgeturi”).

Raspunde la aceasta intrebare