Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Nu ai conversii mobile? Nu mai cauta scuze!

incarcare pagina mobileDispozitivele mobile fac legea, spune Matt Bush (Country Director, Google Marea Britanie), citat de thinkwithgoogle.com, peste 40% dintre consumatorii americani prefera sa faca cumparaturile in intregime pe mobile, de la documentare la cumparare (conform Google/Heart+Mind Strategies, „Getting Things Done on Mobile”, decembrie 2017). Iar conversiile pe mobile sunt in continuare scazute pentru ca experienta oferita e inferioara. Ceea ce inseamna ca marketerii trebuie sa renunte la scuze si sa faca o prioritate din a oferei publicului experiente mobile mai bune, fara frictiune, analizand urmatoarele 3 elemente:

  • Fiecare secunda conteaza. Oamenii isi doresc un site mobile care sa se incarce rapid. In medie, o pagina mobile se incarca in intregime in 15,3 secunde (conform Google Research, Webpagetest.org, dupa analiza a 11 milioane de domenii web mobile, in ianuarie 2018). Oamenii nu au rabdare sa astepte si problema nu trebuie pasata in curtea IT-istilor si gata! In retail, 1 secunda de intarziere in incarcare poate afecta cu pana la 20% conversiile mobile (conform SOASTA, „The State of Online Retail Performance”, aprilie 2017). Degeaba creezi reclame cu vino-ncoa’, daca site-ul mobile ti se inarca prea incet…
  • Fiecare pas conteaza. Oamenii vor o experienta fara „hartoape” pe mobile, identica pe orice dispoyitiv pe care interactioneaza cu un brand, pentru ca nu se gandesc la site-ul desktop, cel mobile, aplicatia si magazinul fizic ca la elemente separate. Demarcatia intre offline si online nu mai exista. Brand-ul Domino’s a inteles asta si a actionat: acum 5 ani, la comanda online a unei pizza de la ei, treceai prin peste 25 de pasi. Acum treci prin 5 sau mai putini, folosind site-ul mobile, aplicatia, asistentul Google Home, social media (le trimiti un emoji cu pizza) – in total, exista peste 15 modalitati de a comanda o pizza fara a avea contact cu un operator. Prin urmare, acum peste 60% dintre comenzile companiei se fac online si peste jumatate vin de pe mobile.
    experiente consumator
  • Fiecare utilizator conteaza. Oamenii vor ca brand-urile sa le ofere experiente relevante. 90% dintre organizatile care investesc in experiente personalizate pentru consumatorii lor spun ca asta a contribuit semnificativ la cresterea profitabilitatii (conformsondajului Econsultancy si Google, „Marketing and Measurement”, care a luat la intrebari 514 directori de marketing din companii nord-americane, cu un venit de peste 250 milioane $, martie 2017). Personalizarea nu e doar o caracteristica, e o strategie vitala de urmat. La Hyundai, de exemplu, strategia de cautare e bazata pe a oferi fiecarui client o experienta relevanta: daca intri pe site ca sa cumperi o masina si abia ai inceput documentarea, ajungi pe o pagina care compara modelele disponibile, oferindu-ti preturile, imagini din interior si detalii tehnice; daca esti interesat de o anume marca si model, esti directionat spre o lista de dealeri autorizati locali.

Raspunde la aceasta intrebare