IKEA lanseaza un magazin virtual pe Roblox
Compania scandinava de mobilier si decoratiuni pentru casa IKEA a pasit in lumea virtuala, anunta famouscampaigns.com. Intr-o perioada in care shopping-ul virtual este in plina dezvoltare (vezi experienta imersiva lansata recent de Walmart), retailerul suedez isi deschide, pe 24 iunie, un magazin in universul digital Roblox si face angajari.
IKEA a anuntat parteneriatul cu platforma de gaming este o colaborare din seria „Careers Done Different”, menita sa atraga o noua generatie de angajati, care sa transforme brandul suedez intr-unul la fel de cunoscut ca angajator, cum este la nivel de brand de consum.
Magazinul virtual IKEA are un layout creat cu atentie, pentru a semana cu cele reale. Si invita vizitatorii sa ii exploreze culoarele digitale si sa interactioneze cu diversele produse amplasate acolo. Ce este unic este faptul ca spatiul virtual include si roluri platite de co-worker: clientii IKEA au putut sa aplice la pozitiile platite, pe Roblox, retailerul incurajandu-si fanii sa se inscrie prin intermediul unei campanii desfasurate pe canalele sociale si in magazinele fizice.
Cele 10 persoane acceptate vor descoperi cum este sa fii angajat IKEA, a transmis Kemi Anthony (Marketing Communications Manager, IKEA Marea Britanie si Irlanda): „Cand spunem ca oferim cariere diferite, vorbim serios. Pentru a da viata progresului carieristic la IKEA, era logic sa demonstram calatoria angajatilor intr-un mod mai putin traditional, «recrutand» oameni care sa o incerce pe propria piele, la IKEA, pe Roblox”. Acestia vor fi platiti cu 13,15 £/ora, vor raspunde la intrebarile clientilor si vor vinde chiftelute virtuale, la bistroul din magazinul digital.
Leave a reply