NewsMAN lanseaza noi functii pentru automatizarile de email: AB Split si Salt la trigger
NewsMAN, platforma romaneasca de email marketing automation, lanseaza noi functii: AB Split si Salt la trigger pentru optimizarea fluxurilor de automatizare emailuri. AB Split are rolul de a spori segmentarea si personalizarea campaniilor, iar Salt la trigger adauga o nota de simplificare si flexibilitate in schema logica de automatizari. In acest articol, vei descoperi cat de folosite si de eficiente sunt automatizarile de email si cum te pot ajuta cele doua functii nou lansate sa-ti imbunatatesti campaniile de email automate.
Gradul de folosire al automatizarilor de email
Potrivit unui studiu recent State of Marketing Automation 2023, derulat de Ascend2, gradul de folosire al marketing-ului automatizat in domeniul email marketing-ului este de 63%. Fata de 2021, cand doar 40% dintre marketeri foloseau automatizarile de email, utilizarea sa a crescut exponential cu 23%, deoarece sporeste considerabil rata de succes a campaniilor.
Eficienta email marketing-ului automatizat
Pentru a da un exemplu cu privire la eficienta automatizarilor in email marketing, 71% dintre profesionisti spun ca automatizarea campaniilor este a 3-a cea mai eficienta strategie de email marketing, locurile 1 si 2 fiind ocupate de segmentarea abonatilor si de personalizarea mesajelor, conform unui raport HubSpot.
AB SPLIT in automatizarea de emailuri
Poti folosi AB Split in orice flux de emailuri automate, indiferent de factorul declansator: abonare, click in newsletter, produse vizualizate, cos abandonat, review comanda, etc. Cu ajutorul functiei AB Split poti imparti abonatii in doua ramuri, respectiv in doua procente la alegere care sa insumeze 100% (de exemplu, 50% + 50%, 40% + 60%). Poti testa doua variante de emailuri cu titluri si continut diferite, doi timpi de asteptare, etc.
Exemplu de automatizare welcome email cu AB Split
Dupa ce ai lasat sa ruleze o zi sau cateva zile automatizarea de email cu AB Split, poti reveni in contul de email marketing NewsMAN pentru a verifica statisticile si a alege varianta castigatoare. In final, vei selecta 100% ca si procent pentru emailul care a performat mai bine.
Salt la trigger in fluxul de emailuri automate
Cea de-a doua functie lansata de furnizorul de servicii de email marketing automatizat NewsMAN este Salt la trigger. Aceasta optiune permite saltul de la o ramura din automatizare la alta. De exemplu, in orice automatizare vom avea cel putin o conditie de conversie, cum ar fi o comanda. Pe ramura NU, vom avea cateva emailuri de trimis catre cei care nu au comandat, iar pe ramura DA vom trimite cel putin un email de multumire sau fidelizare dupa comanda.
Folosim functia Salt la trigger astfel: daca conditia de conversie e indeplinita pe ramura NU si au cumparat in urma unui email automat, atunci putem seta sa se faca saltul la ramura DA si respectivul client sa primeasca emailul de multumire dupa comanda.
Exemplu de automatizare click in newsletter cu Salt la trigger
Converteste mai mult folosind automatizarile de email
Obtine cu 50% mai multe vanzari din email marketing folosind automatizarile. Creeaza, testeaza si optimizeaza fluxurile de emailuri automate pentru a obtine cele mai bune rezultate. Foloseste cele mai noi functii AB Split si Salt la trigger pentru livra mesaje cat mai personalizate si a optimiza performanta campaniilor. Daca inca nu ai un cont de email marketing automation pe platforma NewsMAN, iti poti crea unul gratuit chiar acum, prin click pe butonul de mai jos:
Pentru intrebari si un demo gratuit, intra pe site si lasa-ne un mesaj pe live chat sau pe email la info@newsman.com. Te ajutam cu tot ce ai nevoie legat de setarea contului si automatizari.
Comentariu ( 1 )
[…] NewsMAN lanseaza noi functii pentru automatizarile de email: AB Split si Salt la trigger – ECO… […]