Amazon Great Indian Festival 2024 (Prime Day-ul indian), in cifre
Amazon India a lansat, pe 26 septembrie, o perioada de reduceri intitulata Amazon Great Indian Festival 2024 (AGIF), care tenteaza consumatorii cu produse cu reduceri de pana la 75%, anunta indiaretailing.com. Deschisa in primele 24 de ore doar abonatilor Prime, aceasta a fost extinsa a doua zi si acum toti consumatorii indieni pot cumpara online peste 25.000 de produse noi, pana pe 9 octombrie (inclusiv).
Ceea ce au si facut: Amazon India a vandut produse in valoare de 110 milioane de rupii (1,3 milioane $), in primele 48 de ore ale AGIF 2024. Peste 8.000 de selleri au avut vanzari de 100.000 de rupii (1.190 $) in primele 2 zile ale evenimentului. Alte cifre relevante legate de primele 2 zile de AGIF, mai jos:
- 80% dintre vizitele clientelare din primele 48 de ore au venit din orase mici si medii
- in primele 24 de ore, cel mai mare numar de abonati Prime din istorie a facut achizitii, pe platforma – peste 140% dintre membri au facut shopping pe 26 septembrie si au cumparat de 8 ori mai mult decat media zilnica
- 300.000 de produse (smartphone-uri, produse de Beauty, imbracaminte si nu numai) au fost livrare in aceeasi sau a doua zi
- IMM-urile care vand pe Amazon (printre care femeile antreprenor, artizanii si tesatorii) au vandut 1.500 de produae/minut, in primele 2 zile de festival de reduceri
- peste 20.000 de IMM-uri au vandut de doua ori mai mult ca intr-o zi obisnuita
- in primele 24 de ore, Amazon Business a avut de 4,5 ori mai multe inregistrari de clienti noi ca intr-o zi obisnuita
Leave a reply