MIZAR.ro: +25% comenzi si un cos online mediu de 299 lei, in 2022
Brandul de imbracaminte pentru femei MIZAR transmite, intr-un comunicat de presa, ca estimeaza o crestere a vanzarilor totale de 40% fata de anul anterior, la finalul anului 2022. MIZAR este un brand de Fashion 100% romanesc, cu o istorie de peste 25 de ani pe piata, care vinde in 17 magazine fizice (in 14 orase ale tarii) si online, pe mizar.ro.
Brandul are un model de business omnichannel, prin care ofera o experienta de shopping unica si personalizata si tinteste, pentru 2023, mentinerea ritmului accelerat de crestere, cu accent pe sporirea notorietatii brand-ului in piata si consolidarea profitabilitatii. Anul viitor, MIZAR estimeaza ca va avea o cifra de afaceri de aproximativ 40 milioane de lei.
„Clientii site-ului mizar.ro au plasat, in 2022, cu 25% mai multe comenzi fata de anul anterior, cu o valoare medie a cosului de cumparaturi de 299 lei, in vreme ce – in reteaua magazinelor fizice – valoarea medie a cosului a atins 390 lei. Strategia MIZAR, in perioada urmatoare, este concentrata pe extinderea retelei de retail in toate orasele importante din Romania, astfel incat, la finalul anului 2023, aceasta sa ajunga la 20 de magazine. Un alt aspect important al strategiei de business in anii urmatori este dat de diversificarea colectiilor actuale, ce contin, in prezent, peste 1.000 de modele”, transmite Dan Lupu (General Manager MIZAR.).
Leave a reply