Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Microferma OgradaVerde.ro: afaceri de 300.000 €, in 2020 (+27% YoY)

Microferma OgradaVerde.ro anunta, intr-un comunicat de presa, ca a incheiat primul trimestru din 2021 cu o cifra de afaceri de 95.000 €, continuand tendinta ascendenta din 2020. La nivelul anului trecut, magazinul online a inregistrat afaceri de 300.000 €, o crestere de 27% YoY.

OgradaVerde.ro vinde online carne de pui, curcan si produse derivate si este o microferma infiintata in 2012, in Breaza (judetul Prahova), de catre Victor Camarasoiu, dupa o investitie de 50.000 €. Conceptul care sta la baza business-ului se bazeaza pe promovarea strategiei farm to fork, cu un lant alimentar scurt si o trasabilitate clara a produselor: pasarile sunt crescute liber, hranite 100% natural si au un ritm de crestere lent. Centrul de sacrificare este autorizat de catre directia sanitar-veterinara, iar transportul catre client se face cu masini frigorifice la temperatura controlata, in 24 de ore de la sacrificare.

Dinamica pozitiva a vanzarilor online a fost influentata de contextul pandemic (ce a favorizat segmentul e-commerce) si de extinderea portofoliului de produse, catre zone complementare. In 2019 valoarea cosului mediu de cumparaturi era de 220 de lei, dar in primele doua trimestre din 2020 aceasta a crescut la 270 de lei, pe fondul pandemiei COVID-19; odata cu introducerea de noi produse in portofoliu, in toamna anului trecut, media a crescut la 340 de lei.

Portofoliul site-ului contine 16 produse proprii (preferate de clienti) si aproximativ 250 de produse de la parteneri, producatori locali care folosesc ingrediente si materie prima 100% naturale. Cosul mediu cuprinde 7 produse. Clientii magazinului online se incadreaza in grupa de varsta 24-45 de ani, au studii superioare, venituri peste medie si o cultura dezvoltata in privinta alimentatiei. Un procent semnificativ  (peste 75%) sunt parinti care doresc sa asigure o alimentatie sanatoasa copiilor. 1 din 3 clienti comanda de cel putin 2 ori pe luna, consumand frecvent produse proaspete din carne de pasare.

„Clientii nostri sunt persoane preocupate de un stil de viata sanatos, in marea lor majoritate parinti, care evita produsele procesate si cu o provenienta nesigura. Trasabilitatea produselor noastre, gustul ca de gospodarie, dar mai ales procesul lent de crestere, axat pe hrana 100% naturala, reprezinta argumente in vanzare, atragand – de asemenea – un grad mare de recurenta”, transmite Victor Camarasoiu (foto, Fondator OgradaVerde.ro).

Pentru 2021, OgradaVerde.ro mizeaza pe o crestere de 20% fata de 2020, pe fondul fidelizarii bazei de clienti si deschiderii catre adoptia unui stil de viata bazat pe eliminarea din alimentatie a ingredientelor nocive. Anul acesta, platforma isi propune sa consolideze portofoliul de produse si sa investeasca in extinderea capacitatii de livrare, odata cu innoirea flotei frigorifice proprii.

Leave a reply