Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Programul de fidelitate Decathlon, un parteneriat de succes cu echipa Zitec

In primele 8 luni de la relansarea programului de fidelizare Decathlon Romania, peste 50% dintre clienti au folosit cardul de fidelitate in procesul de cumparare. Noul sistem de fidelizare a fost dezvoltat de Decathlon in 2020 (impreuna cu Zitec) si permite clientilor sa acumuleze puncte si sa obtina vouchere de reduceri in reteaua globala a retailerului, anunta Zitec, intr-un comunicat de presa. Sistemul are la baza programul de fidelizare folosit de Decathlon la nivel international pana la finalului lui 2018, iar reproducerea lui la nivel local a reprezentat o prioritate pentru retailer in 2020.

Sistemul de fidelizare este bazat pe vouchere de reducere pentru clienti, oferindu-le posibilitatea de a-si achizitiona produsele de sport favorite la un pret si mai mic, abordare care se incadreaza in strategia companiei de a face sportul accesibil pentru cat mai multi romani. Astfel, la fiecare 1.000 de lei cheltuiti in magazinele Decathlon, clientul primeste 1.000 de puncte echivalente unui voucher de 25 de lei, pe care il poate folosi pentru achizitionarea altor produse Decathlon.

Programul de fidelizare include si un card virtual de client, care ofera o serie de beneficii: garantie 2 ani pentru produsele cumparate si listate in profilul clientului (in baza prezentarii cardului la casa, fara bon sau certificat de garantie care sa dovedeasca achizitia), retur gratuit timp de 2 ani pentru toate produsele (cu respectarea conditiilor de retur), comunicare personalizata si sfaturi sportive. Totodata, pentru bicicletele achizitionate din magazinele retailerului, clientii au inclusa o revizie gratuita in primele 6 luni.

Aplicatia sistemului de fidelizare a fost dezvoltata de Zitec pe platforma .NET si este gazduita in cloud Microsoft Azure, ceea ce garanteaza disponibilitate (uptime) permanenta, elimina nevoia administrarii de servere si baze de date, creste siguranta si eficientizeaza costurile. Aplicatia si site-ul dezvoltate pentru Decathlon Romania sunt integrate in sistemele globale Decathlon din Franta. De asemenea, aplicatia back-end pentru angajatii retailerului permite echipei Decathlon sa verifice cererile clientilor legate de vouchere si tranzactii pe baza punctelor valorice. Aceasta este disponibila atat pe web, cat si pe device-urile pe care le folosesc angajatii Decathlon in magazin.

„In misiunea noastra de a face sportul accesibil tuturor si de a incuraja descoperirea si practicarea sportului, a avea un sistem de loialitate bine adaptat nevoilor utilizatorilor din Romania reprezinta o componenta esentiala. Tocmai de aceea crearea unei platforme de fidelitate locale, descentralizata, cu ajutorul careia sa ne putem rasplati clientii fideli cu vouchere de reducere, pe langa restul beneficiilor pe care le punem la dispozitia tuturor clientilor nostri, a reprezentat pentru Decathlon Romania una dintre prioritatile anului 2020. Le multumim celor de la Zitec pentru nivelul de profesionalism si exigenta cu care au gestionat acest proiect”, a transmis Cezar Nicolaescu (Director Marketing, Decathlon Romania).

„Ne bucuram ca Decathlon a vazut in Zitec un partener local capabil sa ofere nivelul de calitate cu care erau obisnuiti clientii lor, pentru dezvoltarea aplicatiei sistemului de fidelizare. Echipa Zitec s-a aliniat cu succes la infrastructura existenta, buna colaborare avand ca rezultate cresterea ratei de utilizare a cardului de client si controlul mult mai usor asupra ofertelor si a punctelor. De asemenea, vizibilitatea asupra ratei de utilizare a cardului si a voucherelor a crescut, contribuind astfel la strategia globala Decathlon de a face sportul accesibil pentru cat mai multi romani.”, a declarat Alexandru Lapusan (foto, CEO si Cofondator Zitec).

Leave a reply