Livrarea in aceeasi zi nu conteaza pentru clientii in varsta
In SUA, magazine online ca Amazon Now (disponibil membrilor Amazon Prime), Instacart (serviciu de livrare online, care iti aduce cumparaturile la usa in numai 1 ora) si UberRush (serviciul de curierat Uber) se lauda cu livarea in aceeasi zi. Dar cat de importanta este rapiditatea livrarii unei comenzi?
Connexity.com a descoperit ca raspunsul este urmatorul: conform unui studiu (realizat in octombrie 2015, pe un esantion de 6.767 de persoane, in SUA si Canada), cu cat clientii sunt mai batrani, cu atat mai putin ii intereseaza optiunea de livrare in 24 de ore de la plasarea comenzii.
Astfel, in America de Nord, cei mai interesati de livrarea in aceeasi zi sunt tinerii (18-34 de ani) – cu un procent de 30%. Acest procent scade semnificativ odata cu varsta clientilor. Doar 19% dintre persoanele de 35-49 de ani cred ca aceasta optiune este importanta, intre 50-64 de ani cifra este de 13% si procentul atinge doar 5% in cazul clientilor de peste 65 de ani. Cifrele au scazut semnificativ fata de acum doi ani: in 2013, statisticile spuneau ca accentul pe livrarea in aceeasi zi era pus de 31% dintre tineri, 23% dintre persoanele de 35-49 de ani, 17% dintre cei de 50-64 de ani si 10% dintre batrani.
Leave a reply