Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

123

Tendinte de Sarbatori 2015 in e-commerce

b75a997ff0a84c6181468e18ecb8da46Sfarsitul anului este cea mai buna perioada, din punct de vedere al vanzarilor, pentru comerciantii de pretutindeni. In fiecare an, de Sarbatori, retailerii se pregatesc de incasari record, dar – cum depind de preferintele mereu in schimbare ale clientilor lor – nu strica o scurta recapitulare a tendintelor din acest an. Channel Advisor a realizat un sondaj de opinie, pe un esantion de peste 200 de companii britanice si americane (toate prezente online; 74% au si magazine fizice). Si a tras cateva concluzii legate de trend-urile, strategiile, oportunitatile si provocarile din e-commerce, de Sarbatorile care vin:

  • Sezonul festiv aduce bani buni: 74% dintre cei chestionati spun ca in aceasta perioada vand produse care le aduc 20% din incasarile anuale; 82% dintre ei spun ca se asteapta ca in 2015 sa faca mai multi bani ca anul trecut.
  • Promotiile de Sarbatori incep devreme: 59% dintre repondenti au spus ca anul asta si-au inceput promotiile inca din septembrie; tendinta, pentru 2015, este sa ai campanii promotionale cat mai des si cat mai devreme in an.
  • Amazon domina piata de e-commerce: 39% dintre cei chestionati spun ca site-ul amintit le aduce cele mai multe comenzi in perioada Sarbatorilor; pe locul doi se plaseaza magazinul online propriu, cu 27%.
  • Cea mai mare provocare de Sarbatori e livrarea la timp, spun 34% dintre retailerii chestionati; pe locul doi se plaseaza provocarea de a se adapta promotiilor competitorilor (27 de procente).
  • Vrei sa primesti comanda inainte de 25 decembrie? Atunci plaseaz-o cel tarziu pe 20 decembrie: 31% dintre companii spun ca acesta este termenul lor limita; doar 3% dintre retailerii luati la intrebari de Channel Advisor spun ca poti comanda si in Ajun de Craciun si vei avea cu siguranta cadoul sub brad.
  • Cea mai profitabila zi din intregul an: 44% aleg Black Monday, 26% – Cyber Monday si 21% dau lovitura in ziua cand ofera livrare gratuita.

Raspunde la aceasta intrebare