Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Lidl isi accelereaza dezvoltarea e-commerce

In ultimul an, Lidl si-a extins prezenta online de la 4 tari la 11, introducand sau dezvoltand operatiuni e-commerce in 5 tari noi, citim pe retailanalysis.igd.com: livrare e-grocery in Italia (din ianuarie incoace; livrare intr-o ora a oricarui produs alimentar, prin Supermercato24, in Roma si toate orasele mari din nordul tarii), Irlanda (din ianuarie incoace; livrare intr-o ora a oricarui produs alimentar, prin bymie, in Dublin), SUA (din mai incoace; livrare intr-o ora a oricarui produs alimentar, prin Boxed, pe coasta de est) si Spania (din mai incoace; livrare intr-o ora pentru 2.000 de produse, prin Lola Market, in Madrid), livrari non-alimentare in Polonia (din aprilie 2019).

Ritmul in care compania se dezvolta in Europa, la nivel online, se accelereaza, Lidl dorind sa ofere mai multe solutii digitale clientilor. In majoritatea pietelor in care ofera livrare de alimente la domiciliu, Lidl bate palma cu supermarket-uri celebre deja in mediul digital, pentru a profita de experienta acestora si a investi putin in noul proces de livrare. Aceste supermarketuri online de ocupa de comenzi si livrari, iar Lidl nu investeste in depozite noi (produsele sunt ridicate din magazin), dar invata lucruri noi despre cumparatori. Strategia e aceeasi pe fiecare noua piata: compania testeaza livrarea intr-o zona limitata (un oras mare) si apoi da unda verde extinderii.

In luna mai, Grupul Schwarz (care detine Lidl) a anuntat ca se va concentra, in 2019, pe dezvoltarea si investitiile online: Franta urmeaza sa isi extinda operatiunile e-commerce pana in 2020, extinde programul de loialitate Lidl Plus (aplicatie care ofera cupoane de reduceri, oferte, brosuri si chitante digitale), compania testeaza noi solutii de plata (ca SHOP&GO) la Paris si auto-checkout-ul in diverse orase de pe batranul continent. Marea Britanie ramane singura piata europeana majora unde Lidl nu are o prezenta online.

Leave a reply