La aniversarea de 15 ani, evoMAG.ro creste cu 40% capacitatea depozitului
Magazinul online evoMAG.ro anunta, intr-un comunicat de presa, ca a implinit 15 ani de existenta (ocazie perfecta pentru o campanie aniversara – promotii la 50.000 de produse si reduceri de pana la 65%, pana pe 17 mai). In plus, compania pregateste un proces de extindere pe verticala: creste cu 40% capacitatea depozitului, pe fondul majorarii vanzarilor din ultimele 2 luni (cu peste 35%). Aceasta dezvoltare a fost posibila ca urmare a unei investitii anterioare, de 50.000 €, in sistemul de tip WMS.
„Luna trecuta, din totalul comenzilor, 40% au apartinut clientilor noi, aflati astfel la prima comanda pe evoMAG.ro. A crescut mult numarul clientilor persoane fizice, iar decizia de cumparare a fost luata mult mai rapid. A crescut conversia cu 30-40%, ajungand la 1,5%. Clientii au facut mai multe plati online, cu cardul, 60% dintre comenzi fiind platite in acest fel”, transmite Mihai Patrascu (foto, CEO evoMAG). „Situatia actuala ne reconfirma ca suntem in industria care trebuie si ca astazi, mai mult ca oricand, trebuie sa luam decizii mai rapid, sa analizam mai bine datele, sa intelegem mai bine comportamentul si nevoile clientilor. Suntem in acelasi domeniu de 15 ani. In tot acest timp, singurul lucru care a ramas la fel este ca, online, clientii pot adauga produse in cos. In rest, totul s-a schimbat: tehnologiile folosite, partea operationala, intelegerea clientului, nevoile acestora, modalitatile de plata, serviciile oferite etc. Acum 15 ani era tabu sa cumperi online – acum e o normalitate. Mai ales in conditiile actuale, cand, de la inceputul anului, industria de e-commerce a crescut cu 25%”, completeaza acesta.
Pe langa cererea in crestere din ultimele doua luni, viteza de implementare a deciziilor a contribuit la majorarea vanzarilor, angajatii companiei reusind sa faca doar intr-o zi tranzitia de la desfasurarea activitatii la birou la cea in regim home office, iar magazinul virtual sa fie in tot acest timp 100% operational.
„Ne-a fost usor sa ne adaptam, pentru ca aveam deja implementate astfel de proceduri, de lucru de acasa. Diferenta a facut-o faptul ca avem un centru de date si ca am putut analiza datele saptamanal, ca sa ne putem da seama care este urmatorul trend si sa ajustam ofertele si produsele in consecinta. Spre exemplu, in prima saptamana de la instaurarea starii de urgenta, a existat nevoia de a lucra de acasa, apoi de a gati acasa si de a face sport indoor, tendinte care s-au regasit in cererea pentru diferite categorii de produse. Prelungirea starii de urgenta a generat nevoia de a lucra tot mai mult acasa, clientii cumparand scaune de birou ergonomice, laptopuri, imprimante, televizoare mai mari, webcam-uri, tablete, etc. Am analizat toate aceste lucruri si ne-am putut adapta astfel la cerintele clientilor”, mai spune Mihai Patrascu.
Comentariu ( 1 )
[…] apropo de reducerea timpului de livrare si de imbunatatirea experientei de shopping. In luna mai, la aniversarea de 15 ani, evoMAG.ro a crescut cu 40% capacitatea depozitului, pe fondul majorarii vanzarilor din ultimele 2 luni (cu peste […]