Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

INTERVIU: ECOMpedia a stat de vorba cu SasaCare.ro

SasaCare.ro a aparut in august 2021 si vinde online produse de infrumusetare feminine (pentru masaj facial, par si corp, de relaxare, de ingrijire a pielii) si masculine. Raluca Cosovanu (foto, Owner SasaCare.ro) ne-a povestit ca ideea i-a venit urmarind conturi de Instagram din strainatate, care promovau masajul facial, ca isi promoveaza afacerea pe Google Ads, TikTok, Instagram si Facebook si ca atuul lor sunt pietrele de masaj 100% naturale, pentru care are certificat gemologic. Aflati mai multe din interviul de mai jos.

Pentru intreaga lista a interviurilor realizate de noi, intrati aici!

ECOMpedia.ro: De ce ai ales acest nume pentru magazinul online?
Raluca Cosovanu: Sasa este pseudonimul pe care mi l-a dat profesorul de romana din liceu si vine de la meu numele de familie, de atunci: Sasu. De aici a plecat „Sasa” (fara diacritice). „Care” vine de la ingrijire.

De unde ti-a venit ideea de business? Ai vreun model in domeniu?
Ideea mi-a venit urmarind conturi de Instagram din afara, conturi care sunt axate pe masajul facial, pe cat de amazing este – de fapt – si cum te poate transforma, fara taieturi, chirurgie, seringi, etc.

Ce te-a motivat sa incepi propria afacere? Ai pornit la drum singura?
Am dorit ca si in Romania femeile sa aiba grija de ele si, pentru ca era pandemie si singurul loc unde poti avea grija de tine este acasa, am dorit sa fiu promotoarea selfcare-ului. Am pornit singura la drum.

Ai avut parte de educatie antreprenoriala din facultate sau ai fost autodidacta?
Urmaresc conturi din afara si din tara. Prin facultate am facut si un curs, dar antreprenoriatul de atunci nu are de-a face cu cel de acum. Am experienta in marketing, performance marketing si acesta a fost un factor de decizie – nu mai platesc agentiile. 🙂

Cum ai reusit sa strangi bani pentru finantare, a fost greu? Ai investit mult?
Nu a fost greu, dar nici nu am investit cat ar fi trebuit. Am pornit cu o suma, la care (din pacate) am renuntat pe parcurs, deoarece – cand o puneam pe hartie – mi se parea mult prea mare pentru ce puteam eu sustine.

Te-ai lovit de multe bariere la inceput de drum? Cum le-ai depasit?
M-am lovit de lipsa timpului. Aceasta a fost si este cea mai mare bariera, pentru ca – desi am cunostinte in marketing – nu am timp sa-l fac asa cum trebuie.

Care sunt avantajele/dezavantajele in a avea propria afacere versus a fi angajat?
Cand ai propria afacere, trebuie sa muncesti de doua ori mai mult (8 ore, cat muncesti pentru un job normal x 2 = 16 ore/zi).

Care este publicul tinta al site-ului?
Femei, cu varsta intre 14 si 50 de ani.

Ce atuuri are site-ul vostru, de ce ar trebui cineva sa va devina client?
Comercializam produse din pietre naturale (avem certificat gemologic pentru ele – nu stiu cate magazine din Romania care comercializeaza astfel de pietre il au) si oferim asistenta inainte si dupa cumparare – trimitem filmulete, documentare cum sa foloseasca produsele).

Ce aveti in plus fata de concurenta? Cum va diferentiati pe piata produselor similare de la noi si cum arata aceasta piata?
Comercializam produse 100% naturale, mizam pe asta, suntem client friendly :), dar din pacate nu putem oferi aceleasi preturi ca unele magazine online din piata, deoarece nu avem acelasi volum de cumparare ca al lor.

De unde va cumparati produsele vandute pe site?
Cumparam produsele din China si Romania (de la importatori locali), dar produsele de pe site sunt lucrate in China, Coreea, Polonia si urmeaza si produse 100% romanesti (vom avea o categorie „Made in Romania”).

Care sunt canalele de vanzare pe care le folositi?
Google Ads, TikTok, Instagram si Facebook (organic).

Cati angajati aveti?
1.

Cum va merge in perioada asta (interviul a fost realizat in luna februarie – n.r.)?
Datorita filmuletelor autentice de pe TikTok, au inceput sa vina mai multi vizitatori, dar si cumparatori.

Ati participat la Black Friday 2021?
Da.

Cum si unde va promovati site-ul?
Google Ads, retele sociale (organic), suntem pe Glami si putin pe eMAG.

Aveti pagina de Facebook? Cat de important este acest tip de comunicare cu clientii si cat de mult investiti in ea?
Mizam mai mult pe Instagram si, de curand, pe TikTok. Postarile pe care le cream pentru Instagram merg si pe Facebook, chiar daca nu este cea mai buna varianta. Am facut si campanii platite, dar cu un cost destul de mare pentru noi.

Aveti versiune de mobile?
Site-ul este responsive.

Cate dintre comenzile voastre vin de pe dispozitive mobile?
80%.

Cum credeti ca veti incheia anul curent?
2022 cu siguranta va fi mai bun decat 2021, avand in vedere ca in 2021 am inceput in august.

Cum poate un magazin online sa reduca din cheltuieli, fara sa afecteze vanzarile?
Sa creeze un cos de cumparaturi cu o valoare mai mare. Sa aiba in preajma oameni de incredere care sa ii ajute in afacere (nu cu bani).

Care sunt cele mai mari provocari pentru site-ul tau, in mediul online autohton?
Tot lipsa timpului. Site-ul este facut pe o platforma custom, creata de sotul meu, care nu are timp de fiecare data sa faca anumite modificari.

Ce probleme apar in relatia voastra cu firmele de curierat? Ce ati facut sa le depasiti?
Am ales o platforma care lucreaza cu mai multe firme si din care sa pot alege. Momentan nu sunt probleme.

Ce planuri de viitor aveti in online?
Doresc sa maresc portofoliul de produse si clienti si sa investesc in mai multe platforme de promovare.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply