Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

INTERVIU: ECOMpedia a stat de vorba cu Neakaisa.ro

 

Neakaisa.ro a aparut la finalul lui 2014, chiar in seara de Black Friday. „Imi amintesc ca l-am lansat putin dupa ora 22:00, iar prima comanda a sosit la 23:53. Norocul nostru a fost ca am intrat cu platforma direct intr-un agregator de oferte Black Friday, ceea ce ne-a adus vizibilitate inca de la inceput”, ne-a povestit Laura Sardescu (foto, Director General Neakaisa.ro). Magazinul e-commerce vinde obiecte sanitare si accesorii pentru baie, baterii si chiuvete de bucatarie, tapet decorativ, corpuri de iluminat, calorifere, aparate de aer conditionat, produse pentru gradina, scule electrice si DIY. Aflati mai multe despre Neakaisa.ro, in interviul de mai jos!

Pentru intreaga lista a interviurilor realizate de noi, intrati aici!

ECOMpedia.ro: De ce ai ales acest nume pentru magazinul online?
Laura Sardescu: Povestea numelui este cu totul nonconformista si imi place sa o spun de fiecare data. Am ales numele „Neakaisa.ro” dupa o perioada de brainstorming care a durat cateva saptamani. Am incercat diverse variante, ne-am jucat cu mai multe cuvinte, am rearanjat si am schimbat litere, dar ne doream mult ca numele sa fie cu adevarat unic si sa evitam variantele clasice si plictisitoare.
Ideea i-a venit lui Vlad (sotul meu si cofondator), care si-a amintit de o expresie din copilarie („Nea Caisa”), pe care tatal sau obisnuia sa o foloseasca atunci cand chema pe cineva sa-l ajute cu diverse treburi prin casa. Era cumva o expresie obisnuita pentru el, ceva ce ii ramasese intiparit in memorie. Domeniul „Neacaisa.ro” era deja luat, asa ca am decis sa adaugam ceva distinctiv si am inlocuit litera „C” cu „K”, transformandu-l in „Neakaisa”. Ne-am bucurat mult ca numele s-a dovedit a fi un element de diferentiere semnificativ pe piata si ca a devenit usor de retinut pentru clientii nostri. Este un aspect important al identitatii noastre de brand si a contribuit la crearea unei amprente unice in industrie.

De unde ti-a venit ideea de business? Ai vreun model in domeniu?
Decizia de a intra in acest domeniu a fost influentata de experientele noastre personale si de observatiile legate de nevoile pietei. Nu cred ca am avut un model specific in domeniu, ci am creat Neakaisa.ro dintr-o dorinta de a aduce ceva nou si mai uman in lumea magazinelor online de produse pentru casa. In urma unor experiente mai putin placute de prin magazinele de bricolaj, am constatat ca exista o distanta prea mare intre clienti si produsele brico. Si practic asta ne-a determinat sa ne punem intrebarea: „De ce nu am putea sa dezvoltam noi un concept care sa puna accent pe relatia dintre consultant si client, sa oferim mai mult decat simple produse?”. Imi place sa cred ca nu noi am ales domeniul, ci mai degraba, domeniul ne-a ales pe noi. Am inceput pe piata DIY concentrandu-ne pe produse de bricolaj, iar apoi am facut o tranzitie treptata catre produsele sanitare, amenajarea bailor, design si utilitate.

Ce te-a motivat sa incepi propria afacere? Ai pornit la drum singura?
Am luat decizia de a incepe un business online din dorinta de a aduce ceva cu adevarat inovator pe piata. La vremea aceea, eram destul de tineri (eu aveam 23 de ani, iar Vlad – 24). Am fondat Neakaisa.ro plecand de la o combinatie de nevoie personala si o necesitate din piata. Eu lucram pe partea de vanzari intr-o companie de materiale de constructii grele, dar nu ma simteam implinita profesional. Vlad lucra tot in vanzari, insa cauta sa-si schimbe jobul si nu gasea ceva care sa-l inspire. La inceput, echipa noastra era formata din noi doi. Eu am fost „sufletul afacerii”: avand studii in domeniul jurnalismului si al studiilor culturale europene, am adus cu mine ceva experienta in marketing si comunicare. Vlad, care absolvise ASE si avea un masterat in domeniul comertului, a fost „creierul afacerii”. Noi doi am alcatuit practic „departamentele de marketing si vanzari” cu care am inceput business-ul. Sinergia s-a format astfel incat am preluat unul de la celalalt cele mai bune lucruri. Luam deciziile strategice in aceeasi directie, culmea, fara sa ne consultam.  Recunosc ca au fost si momente, de-a lungul timpului, in care nu ne-am intalnit la mijloc cand a venit vorba de anumite decizii, insa am reusit sa gasim solutii pentru toate situatiile, pana cand am extins echipa.

Ai avut parte de educatie antreprenoriala din facultate sau ai fost autodidacta?
Am acumulat toate cunostintele despre e-commerce din publicatiile internationale, deoarece, la momentul respectiv, nu gaseam resurse locale adecvate. Nu am avut parte de educatie antreprenoriala in facultate, am fost autodidacti. Cu timpul, am realizat ca exista numeroase surse de invatare disponibile (de la evenimente, la cursuri), care ne-au ajutat sa ne dezvoltam competentele. Sunt mandra de modul in care a evoluat piata e-commerce din Romania si cred ca accesul la resursele de invatare este acum mult mai usor pentru cei care doresc sa se implice in acest domeniu.
Ce cred cu tarie este ca procesul de invatare nu se opreste niciodata. Il vad acum, dupa cativa ani de business, ca pe un maraton de invatare si dezvatare. Totul in jurul nostru evolueaza extrem de rapid si este nevoie ca in mod constant sa ne adaptam noilor contexte, cu seturi noi de informatii. Ceea ce inseamna invatarea unor lucruri complet noi, dar si renuntarea (de multe ori) la modul in care le-am experimentat sau chiar implementat anterior.

Cum ai reusit sa strangi bani pentru finantare?
Investitia initiala in business s-a ridicat la circa 17.000 €, dintre care 8.500 € primiti printr-o finantare nerambursabila. Pentru finantare, am apelat la programul guvernamental SRL-D, deoarece la momentul respectiv nu aveam resurse suficiente pentru a porni un business. Am ales sa lucram cu un consultant pentru depunerea proiectului, insa am preferat sa il scriem in mare parte noi, astfel incat sa il intelegem mai bine si sa stim exact pe ce ne punem semnatura. Am citit din scoarta in scoarta ghidul solicitantului, am elaborat proiectul, l-am depus, iar la final… surpriza, a fost respins.
Am fost foarte increzatori ca totul merge bine, iar vestea ca proiectul nostru a fost respins a fost o dezamagire uriasa pentru noi. Cu toate acestea, am refuzat sa acceptam decizia fara a incerca sa intelegem motivul respingerii. Dupa o serie de e-mail-uri si investigatii, am aflat ca problema era legata de procentul de cheltuieli, care nu se incadra intr-un anumit prag stabilit de catre program. Atunci am realizat ca trebuie sa facem contestatie, deoarece calculul nostru arata ca nu gresisem. Am revizuit proiectul, am facut calculele de mai multe ori si am descoperit ca, de fapt, gresise cineva din partea institutiei. Am facut o contestatie detaliata (sustinuta de articole de lege) si am trimis peste 20 de e-mail-uri si scrisori catre cei din program. In trei zile ne-au sunat, spunandu-ne ca am avut dreptate, iar proiectul a fost aprobat. Desi a fost un proces complex si frustrant, experienta ne-a aratat ca antreprenoriatul poate implica obstacole, ca trebuie sa fim hotarati si sa nu renuntam cand lucrurile devin dificile.

Te-ai lovit de multe bariere la inceput de drum? Cum le-ai depasit?
Da, in primii trei ani am intampinat numeroase provocari, ca orice afacere aflata la inceput de drum. In primele luni ale anului 2017 am crezut ca inchidem tot. Am fost foarte aproape de a lua aceasta decizie definitiv. Insa ne-am intrebat: „Ce putem face ca sa iesim din impas?”. Asa ca am dezvoltat un plan de urgenta. Am fost pregatiti si sa acceptam ca poate aceasta afacere nu este pentru noi si cochetam cu ideea de a ne cauta locuri de munca, mai ales ca piata joburilor era in crestere in acea perioada. Cu toate acestea, am gasit solutia care s-a dovedit salvatoare pentru business-ul nostru. Am fost dispusi sa ne ajustam planurile si sa acceptam schimbarile necesare pentru a mentine afacerea pe linia de plutire si, in cele din urma, pentru a o dezvolta.
In primii ani de antreprenoriat am fost doar noi doi si asta pentru o perioada destul de lunga. Am fost – practic – responsabili pentru toate aspectele si departamentele din cadrul firmei. Aveam multe responsabilitati si purtam multe „palarii”: de la oameni de marketing, la oameni de vanzari si consultanti. Insa, cu timpul, am reusit sa crestem treptat echipa, iar la inceputul lui 2023 eram deja o echipa inchegata, de 18 oameni. Am invatat sa delegam responsabilitati si sa incredintam anumite sarcini noilor colegi, ceea ce ne-a permis sa ne concentram pe aspectele strategice si de dezvoltare ale afacerii.

Care sunt avantajele/dezavantajele in a avea propria afacere versus a fi angajat?
Cu siguranta exista avantaje si dezavantaje, atunci cand decizi sa fii pe cont propriu. Ca antreprenor, ai control asupra afacerii tale si ai sansa de a o construi in jurul pasiunilor si intereselor personale. Ca angajat, de cele mai multe ori, ai un program fix de ore lucrate, iar ca antreprenor sunt zile in care lucrezi poate si 16 ore/zi, inclusiv in weekend-uri si in vacante. Antreprenoriatul are la baza invatarea. Si recomand tuturor sa invete de peste tot, sa asculte povesti, sa citeasca si sa vada ce este mai potrivit pentru el: sa fie angajat sau sa porneasca o afacere pe cont propriu? Un business se dezvolta cat timp exista, nu ajunge niciodata sa fie perfect, iar primii ani sunt grei. Cei care merg cu business-ul propriu mai departe nu o fac pentru partea financiara, ci pentru ca au un scop: poate vor sa creasca business-ul pana la un punct sau sa creeze locuri de munca pentru o categorie sociala aparte. Ca antreprenor este important sa ai o misiune.

Care este publicul tinta al site-ului?
Publicul tinta al Neakaisa.ro este alcatuit din pasionati de design interior, arhitecti si designeri profesionisti, dar si persoane care au nevoie de obiecte sanitare pentru amenajarea baii si produse pentru decorarea casei. Punem la dispozitia clientilor o gama variata de produse, de la design excentric, pana la idei de amenajare minimaliste. Lucram cu producatori renumiti, pentru a oferi optiuni complexe si diversificate pentru orice preferinte de amenajare sau proiecte de design interior. Incercam sa dezvoltam si sa updatam cat mai des gama de produse, astfel incat sa putem acomoda orice tip de cerinte si nevoi, in special in zona de amenajare a baii. Cum una dintre misiunile noastre a fost si educarea publicului tinta, insistam foarte mult ca si comunicarea sa fie una cat mai transparenta, construita pe nevoile reale ale consumatorilor.

Ce atuuri are site-ul vostru, de ce ar trebui cineva sa va devina client?
Nu cred ca le pot numi neaparat atuuri, insa toata echipa se concentreaza nu doar pe vanzarea de produse, ci si pe educarea consumatorilor. Credem ca este esential sa explicam beneficiile pe termen mediu si lung ale produselor noastre, iar platforma online ne permite sa facem acest lucru intr-un mod eficient. In mediul digital, prezentarea detaliata a produselor este de o importanta vitala. Asa ca ne folosim de tot ce avem la indemana: imagini de ambient, descrieri amanuntite ale produselor, evidentiem avantajele lor, prezentam informatii despre producatori si tehnologiile utilizate. Toate aceste aspecte contribuie la intarirea increderii in randul clientilor si la intelegerea profunda a produselor pe care le oferim. Mai ales astazi, cand consumatorii asteapta ca toate informatiile sa fie accesibile, la un click distanta. Noi incercam sa le ascultam nevoile, sa le explicam, sa ii ajutam sa descopere ce e mai potrivit pentru ei si sa le raspundem rapid si eficient la intrebari, chiar si din spatele ecranului. Credem ca aceasta este formula noastra de a aduce valoare adaugata in domeniul e-commerce si de a construi relatii solide cu clientii.
Multe dintre proiectele noastre de dezvoltare se bazeaza pe nevoi reale, identificate prin interactiunea cu clientii. De exemplu, politica noastra de retur a aparut descoperind ca nu intotdeauna reusesti sa montezi produsele de baie in 14 zile de la receptionarea coletului. Si poti sa ai surpriza ca nu este ceea ce ai nevoie sau ca nu se potriveste, motiv pentru care am extins foarte mult perioada de retur: dam posibilitatea schimbarii sau inlocuirii produsului timp de 120 de zile.

Ce aveti in plus fata de concurenta? Cum va diferentiati pe piata produselor similare de la noi si cum arata aceasta piata?
Avem cateva elemente distincte care ne diferentiaza, pe piata produselor sanitare si a amenajarilor de baie. Consider ca este important sa te deosebesti si prin numele pe care il alegi pentru afacerea ta, sa eviti sa fii confundat cu altii. La Neakaisa.ro, acest aspect a avut o importanta semnificativa. Avem clienti care au achizitionat produse de la noi in 2015 si care revin pentru ca isi amintesc de numele magazinului, dar si de calitatea produselor noastre. In primul rand, ne-am specializat in produse medium-high. Oferim o gama variata de vase de toaleta, lavoare, baterii si alte elemente de amenajare de cea mai inalta calitate. Ne concentram pe calitate si durabilitate si suntem constienti ca aceste produse sunt investitii pe termen lung pentru clientii nostri. Un alt aspect distinctiv este abordarea noastra fata de categoriile de produse. Ne-am dedicat complet acestei nise de amenajari si, cu timpul, am devenit experti in domeniu, plus ca avem oamenii potriviti care sa ofere consultanta. Ne preocupa prezentarea atenta a produselor, comunicarea eficienta cu clientii si, cel mai important, intelegerea nevoilor lor. Incercam sa oferim solutii personalizate si sa il ghidam pe cumparator sa aleaga ce e mai potrivit pentru el.
In continuarea acestei strategii, anul acesta (in mai), am lansat si showroom-ul (din Bucuresti – n.r.), care completeaza povestea si adauga o dimensiune noua business-ului. Astfel, am inceput sa functionam intr-un sistem omnichannel eficient, apropiindu-ne mai mult de nevoile si preferintele clientilor nostri si imbunatatindu-le experienta de cumparare. Echipa noastra din showroom este disponibila pentru consultanta specializata in selectia produselor, oferim discount-uri in functie de valoarea comenzilor si asiguram livrare gratuita. De asemenea, suntem printre primii comercianti online din Romania care au implementat deschiderea coletului la livrare. De ce? Clientul trebuie sa verifice coletul, sa se asigure ca totul e bine, iar daca nu e multumit sa poata face retur.

De unde va cumparati produsele vandute pe site?
Lucram strans cu peste 40 de branduri de renume (caIdeal Standard, Geberit, Hansgrohe, Grohe si Villeroy & Boch), insa completam permanent gamele si cu producatori mai putin cunoscuti (inca) pe piata din Romania. Incercam sa cream un ecosistem de produse care sa se potriveasca in orice fel de amenajare si sa raspunda tuturor nevoilor tehnice ale apartamentelor sau caselor din Romania. Exista multe solutii similare care pot aborda aceeasi provocare si scopul nostru este sa avem o gama suficient de diversificata ca sa acoperim toate tipurile de nevoi.

Care sunt canalele de vanzare pe care le folositi?
Canalele de vanzare s-au schimbat semnificativ de la inceputurile noastre, in 2014-2015, cand ne concentram in principal pe Facebook si Google. De-a lungul timpului, ne-am diversificat canalele de marketing si vanzare, adaptandu-ne la schimbarile din piata si la evolutia comportamentului consumatorilor. Am adaugat Instagram, TikTok si Pinterest, pentru a atinge un public mai larg si pentru a explora noi oportunitati.
Acum avem acces la o varietate de canale de comunicare si promovare, iar deciziile noastre de investitie in aceste canale sunt fondate pe de analize detaliate. Din pacate, nu exista un benchmark care sa ne spuna daca un anumit canal va functiona in nisa noastra. Asa ca testam (asa am facut de la inceputul afacerii noastre, a fost cumva filosofia dupa care ne-am ghidat). Investim si punem foarte mult accent pe creativitate, pentru a ne diferentia. De asemenea, valorificam feedback-ul clientilor, colaboram cu influenceri, dezvoltam continut de calitate si ne imbunatatim constant site-ul, pentru a asigura o experienta de cumparare excelenta. Si, incepand de anul acesta, ne-am extins in offline, showroom-ul devenind foarte rapid un canal de comunicare si de vanzare eficient.

Cati angajati aveti?
La inceputul lunii august 2022, aveam 7 colegi in echipa, iar in prezent avem un total de 18 specialisti dedicati, de care suntem foarte mandri si care cresc impreuna cu noi.

Cum va merge in perioada asta (interviul a fost realizat in luna octombrie – n.r.)?
Anul 2023 a fost, intr-adevar, un an cu provocari destul de mari in e-commerce. Dupa anii de pandemie si razboiul din Ucraina, comportamentul consumatorului s-a modificat foarte mult. Adaptarea la noua ordine de piata a durat putin, ceea ce s-a adaugat eforturilor noastre de a continua dezvoltarea business-ului. Spunem ca 2023 este un an de tranzitie, atat pentru piata, cat si pentru noi ca business. Am facut pasul mare catre offline, pe care incercam sa il scalam sustenabil, am lucrat foarte mult la dezvoltari pe UX/UI (pentru a veni in intampinarea clientilor cu design si experiente relevante). Finalul de an ne prinde multumiti de cum a mers 2023 si entuziasmati pentru ce urmeaza sa se intample anul viitor.

Ati participat la Black Friday 2022?
Bineinteles. Cum ne-am lansat de Black Friday, pentru noi este un eveniment anual foarte important. Cumva, in fiecare an, sarbatorim si trecerea inca a unui an de Neakaisa.ro.

Cum au aratat, comparativ, cifrele de Black Friday si Craciun 2022?
Black Friday 2022 a fost, din pacate, un pic sub asteptarile pe care le aveam, cu o crestere mai mica decat cea estimata fata de 2021. Pentru noi, perioada de Craciun este mai relaxata, consumatorii fiind orientati catre cadouri, experiente, nu neaparat catre produse pentru renovare. De aceea, nici asteptarile noastre pentru respectiva perioada nu sunt foarte mari.

Cum si unde va promovati site-ul?
Ne promovam site-ul utilizand diverse strategii si canale, pentru a ajunge la un public cat mai larg si pentru a ne consolida prezenta online. Pana acum, ne-am bazat pe campanii cu microinfluenceri. O campanie draga noua a fost „#LiveDinBaie”, care a avut un reach impresionant de peste 212,000 de persoane si un engagement rate de 7%. Aceste campanii s-au dovedit utile pentru ca au contribuit la cresterea awareness-ului brandului si, in consecinta, la cresterea valorii medii a comenzilor. In plus, am investit in campanii de bran, care au avut un impact pozitiv, contribuind la cresterea procentului celor care platesc in avans, ceea ce inseamna mult pentru noi, asa se reflecta increderea pe care o au clientii in retailerul de unde achizitioneaza produse.

Aveti pagini de Facebook, Instagram, YouTube, TikTok? Cat de important este acest tip de comunicare cu clientii si cat de mult investiti in ele?
Comunicam aproape pe toate canalele social media: Facebook, Instagram, YouTube, Pinterest si TikTok. Avem o echipa de marketing dedicata, compusa din 3 membri (printre care ma aflu si eu) si suntem responsabili, in principal, de dezvoltarea strategiei de marketing. In plus, colaboram si cu agentii care gestioneaza aspectele mai practice, precum crearea de continut si optimizarea performantei.
In ceea ce priveste investitia in aceste canale, am adaptat strategiile pentru a se potrivi cu specificul fiecarui mediu. De exemplu, pe Instagram, punem accentul pe estetica, ordine si inspiratie, pentru a crea un feed atractiv si relevant pentru audienta. Pe TikTok, ne concentram pe videoclipuri autentice si realiste, care sa creeze empatie si sa se regaseasca in experienta clientilor. Recent, am investit in TikTok Ads si Pinterest, pentru a comunica in mediile din care clientii isi iau doza de inspiratie. Mai mult, accentul a inceput sa se indrepte mai mult spre performanta si vanzare, ceea ce ne-a determinat sa realocam bugete din marketingul afiliat catre canalele noastre proprii. In continuare, colaboram cu microinfluenceri si ramanem deschisi sa exploram noi oportunitati. Vedem ce mai apare, pana anul viitor.

Aveti versiune de mobile?
Da, avem si o versiune mobila a site-ului, in ziua de azi este obligatoriu sa satisfacem si cerintele clientilor care prefera sa faca cumparaturi de pe dispozitivele mobile. Iar o buna parte dintre clientii nostri prefera sa comande de pe telefon. Recent am lansat o noua varianta mobila a site-ului si a fost primita foarte bine de piata.

Cate dintre comenzile voastre vin de pe dispozitive mobile?
Fiind vorba despre achizitii care, de cele mai multe ori, necesita informare foarte multa, validare de catre mai multi membri ai familiei, mai multe vizite pe site pana la decizia finala, procentul nostru de conversii de pe mobile este un pic atipic. Daca tendinta generala migreaza catre 80% (poate chiar mai mult), la noi valorile se impart egal intre desktop si mobile, generand ambele aproximativ 50% din venituri.

Cum credeti ca veti incheia anul curent?
Am incheiat anul 2022 cu o cifra de afaceri de 5,7 milioane €, iar pentru anul in curs ne-am propus o crestere suplimentara. Daca initial am estimat o crestere de 20%, contextul recent (inflatia ridicata, incertitudinea si provocarile din pietele conexe) ne determina sa fim mai prudenti in prognoze.

Cum poate un magazin online sa reduca din cheltuieli, fara sa afecteze vanzarile?
Este important sa gestionezi cu grija bugetele si sa fii conectat la pulsul organizatiei. De asemenea, sa fii receptiv la schimbarile din piata si pregatit sa faci ajustari rapide. Flexibilitatea si adaptabilitatea sunt aspectele-cheie pentru a naviga cu succes intr-un mediu aflat in schimbare constanta. Bugetele pe care nu le scadem, indiferent cat de grea este perioada, sunt cele de marketing. Incercam sa le mentinem la un procent corect din cifra de afaceri, pentru a ne asigura ca vom continua sa crestem. Pentru alte tipuri de eficientizare financiara, recomand automatizarea care ajuta foarte mult ca forta de munca sa fie cat mai productiva si sa aduca cu adevarat un plus de valoare, pentru consumatorul final si pentru business.

Care sunt cele mai mari provocari pentru site-ul tau, in mediul online autohton?
Cea mai mare provocare a fost aceea de a educa consumatorii si de a le oferi informatii detaliate si relevante despre produse, intr-un mod eficient si accesibil. Pandemia a accentuat aceasta nevoie de comunicare si a consolidat asteptarile consumatorilor in ceea ce priveste accesul la informatii complete si la suport competent din partea noastra. As adauga cresterea costurilor de marketing si nevoia permanenta de eficientizare, sezonalitatea, dar si partea de logistica. Sunt multe provocari, iar in fiecare an apar unele noi; foarte important este cum ne adaptam la noile contexte si cu ce viteza.

Ce probleme apar in relatia voastra cu firmele de curierat? Ce ati facut sa le depasiti?
Una dintre principalele probleme pe care le-am intampinat in colaborarea cu firmele de curierat a fost asigurarea transportului coletelor mari si fragile. Din pacate, nu sunt multi transportatori care ofera acest serviciu. Pentru a rezolva aceasta problema, am ales sa lucram cu cativa transportatori specializati in livrarea produselor fragile, ceea ce a dus la o crestere a acuratetei si a sigurantei procesului de livrare. Astfel, am reusit sa ne asiguram ca produsele noastre ajung la clienti in conditii impecabile.

Ce planuri de viitor aveti in online?
Pentru viitor, avem planuri ambitioase de a continua sa optimizam si sa diversificam campaniile de comunicare. Strategia de vanzare va ramane aceeasi: un echilibru intre performanta si brand awareness. Suntem hotarati sa comunicam in moduri outside the box, dar si sa dezvoltam parteneriate cu oameni faini. Educatia continua a pietei va ramane un lucru esential si, de asemenea, vom pune accentul si pe continutul video. Acum, showroom-ul Neakaisa din Bucuresti ne va da oportunitatea sa avem mai mult continut filmat, aplicat, cu tips & tricks. Ne vom adapta constant strategiile, pentru a ramane relevanti si in pas cu schimbarile in mediul online, pentru ca usor, usor era blogurilor va apune si va trebui sa ne orientam mai mult spre formatul video.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply