Neakaisa.ro a investit 70.000 € intr-un showroom, in Bucuresti
Neakaisa.ro anunta – intr-un comunicat de presa – ca va deschide, pe 19 mai 2023, un prim showroom in Bucuresti, in urma unei investitii de aproximativ 70.000 €. Anul acesta, showroom-ul va avea rolul de a sprijini activitatea online a afacerii, urmand ca din 2024 sa genereze circa 10% din cifra de afaceri a companiei. Afacerea online cu obiecte sanitare si produse pentru amenajarea casei a avut o CA de 5,7 milioane €, in 2022.
„In 2022 ne-am mutat sediul, pentru ca am marit echipa, asa ca am ales o locatie unde sa putem acomoda si componenta de showroom. Desi am semnat contractul de inchiriere fix in ziua in care a izbucnit razboiul din Ucraina, am considerat ca ne aflam la un nivel ridicat de maturitate a businessului, astfel incat trebuie sa dezvoltam si componenta offline, asa ca am mers mai departe. Credem ca in perioadele de incertitudine trebuie sa ai curaj, sa alegi cu atentie proiectele in care sa investesti atat financiar, cat si concentrare si efort. Iar pentru noi showroom-ul a fost urmatorul pas natural, un proiect pe care ni l-am dorit foarte mult si care a fost posibil datorita comunitatii create in jurul brandului, formata din arhitecti si producatori”, transmite Laura Sardescu (foto, Director General Neakaisa.ro).
Showroom-ul are o suprafata de 250 mp si este dispus pe doua etaje ale unei vile monument din zona Garii de Nord (Str. Atelierului, nr. 20). Spatiul este format din 11 camere amenajate de 11 designeri diferiti, fiind conceput ca un loc pentru inspiratie, cu mai multe tipuri de amenajari ale baii si o varietate de produse: obiecte sanitare, pardoseli, tapet, riflaje, obiecte de design. La fata locului, se ofera consultanta, discount-uri pe praguri valorice, iar clientii beneficiaza de livrarea gratuita a comenzilor online.
Locatia este o componenta esentiala a strategiei de afaceri a Neakaisa.ro, care isi propune sa functioneze intr-un sistem omnichannel, pentru a fi mai aproape de nevoile si preferintele tuturor clientilor si a le imbunatati experienta de cumparare. Ideea unui spatiu de expunere a aparut in mai 2022. Pe parcursul anului trecut, Neakaisa.ro a vandut peste 50.000 de produse. Pentru 2023, afacerea online estimeaza pana la 58.000 de produse vandute (+17% YoY) si are in vedere extinderea gamei.
Comentarii ( 5 )
[…] business-ului. Am inceput ca magazin online, ne-am consolidat pozitia in piata, am deschis primul showroom, iar acum dezvoltam propriul brand de produse sanitare. Planul pentru lansare a inceput sa prinda […]
[…] motoare care au impulsionat business-ul la inceputul anului? Showroom-ul deschis in mai 2023 a generat circa 10% din CA raportata. In plus, compania a consolidat […]
[…] (inclusiv o scadere generala pe zona de imobiliare si constructii), a fost deschiderea showroom-ului din Bucuresti, in luna mai (in urma unei investitii de 70.000 €). In putin peste 6 luni de la lansare, acesta a […]
[…] sa aleaga ce e mai potrivit pentru el. In continuarea acestei strategii, anul acesta (in mai), am lansat si showroom-ul (din Bucuresti – n.r.), care completeaza povestea si adauga o dimensiune noua business-ului. […]
[…] omnichannel, cu lansarea showroom-ului concept din Bucuresti. Amenajat intr-o vila istorica, cu o investitie de 70.000 €, spatiul sprijina activitatea din online, urmand ca din 2024 sa genereze peste 10% din cifra de […]