Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

INTERVIU: ECOMpedia a stat de vorba cu KiwiGym.com

KiwiGym.ro a aparut in decembrie 2019, ca urmare a rebranding-ului magazinului online Culturism.net (fondat in mai 2017). Site-ul vinde concentrate proteice, produse pentru slabit, vitamine, minerale, batoane proteice si alte suplimente destinate sportivilor si pasionatilor de fitness. Felix Tamas (foto, Administrator kiwigym.ro) ne-a povestit cum si-a folosit experienta anterioara de antreprenor pentru a fonda aceasta afacere destinata unor clienti activi fizic, pasionati de miscare si alimentatie sanatoasa. In interviul de mai jos descoperiti mai multe despre culisele acestui magazin online.

Pentru intreaga lista a interviurilor realizate de noi, intrati aici!

 

ECOMpedia.ro: De ce ai ales acest nume pentru magazinul online?
Felix Tamas: Cautam un nume cu ajutorul caruia sa ne putem lansa pe mai multe tari europene, iar factorul decisiv a fost combinatia intre culoare, impact, energie si sport, astfel incat toate cumulat au ajuns sa conceapa brand-ul KiwiGym.

De unde ti-a venit ideea de business? Ai vreun model in domeniu?
Avand experienta in online (7 ani de vechime in jocuri) si hobby sport fitness, am vrut sa cumulez cele doua elemente pozitive din viata, astfel incat sa fac un business care sa fie un mod placut de castig financiar.

Ce te-a motivat sa incepi propria afacere? Ai pornit la drum singur?
A fost doar o reconversie profesionala, deoarece mereu am avut propriul business.

Ai avut parte de educatie antreprenoriala din facultate sau ai fost autodidact?
Am fost autodidact pe tot parcursul vietii.

Cum ai reusit sa strangi bani pentru finantare, a fost greu? Ai investit mult?
Banii pentru finantare au fost stransi din mai multe surse (vechiul business online si din imobiliare), astfel incat investitia a ajuns sa fie substantiala.

Te-ai lovit de multe bariere la inceput de drum? Cum le-ai depasit?
Ca orice inceput intr-un nou domeniu, m-am lovit si de unele bariere: pierderi financiare in achizitia unor elemente care nu erau necesare in ridicarea afacerii, dar care au putut fi depasite in asa fel incat sa nu blocheze sau sa aduca pierderi majore.

Care sunt avantajele/dezavantajele in a avea propria afacere versus a fi angajat?
Avantajele in a avea propria afacere sunt provocarile aparute care te tin antrenat in viata de zi cu zi si faptul ca sunt propriul sef. Dezavantajul principal este ca nu mai am timp liber, uneori lucrez si 14 ore pe zi, chiar si in weekend.

Care este publicul tinta al site-ului?
Publicul tinta al site-ului este publicul activ fizic, dornic de miscare si alimentatie sanatoasa.

De ce ar trebui un om care intra pe site sa cumpere de la voi?
Avem o gama foarte diversificata de produse, peste 600 de produse (cu tot cu arome ajungand la 1.200 de produse), cu preturi foarte bune si livrare din stoc.

Ce aveti in plus fata de concurenta? Cum va diferentiati pe piata produselor similare de la noi si cum arata aceasta piata?
Diferenta o face stocul produselor, care trebuie sa existe fizic pentru a putea fi livrate in timpul cel mai scurt si pretul accesibil, datorita adaosului mic, noi axandu-ne pe rulaj.

De unde va cumparati produsele?
Lucram cu peste 20 de producatori.

Care sunt cananelele de vanzare pe care le folositi?
AdWords, Facebook ads si organic.

Cati angajati aveti?
Deocamdata doar unul si asteptam cu nerabdare angajatul numarul doi.

Cum va merge in perioada asta (interviul a fost realizat in luna ianuarie – n.r.)?
Volumul de vanzari in aceasta perioada este in grafic, singura perioada in care sunt modificari in vanzari e perioada concediilor din vara.

Ati participat la Black Friday 2019?
Nu.

Cum au aratat, comparativ, cifrele de Black Friday si Craciun 2019?
Fiind o perioada de zile libere si sarbatoare in perioada Craciunului, vanzarile simt o usoara scadere.

Cum si unde va promovati site-ul?
Site-ul este promovat pe Facebook si Google, prin reclame.

Aveti pagina de Facebook? Cat de important este acest tip de comunicare cu clientii si cat de mult investiti in ea?
Da, avem pagina de Facebook KiwiGym.ro, care este un factor important de comunicare cu clientii, deloc de neglijat.

Aveti versiune de mobile?
Folosim o tema responsive, dar intentionam sa implementam AMP si aplicatie mobila Android/IOS.

Cum credeti ca veti incheia anul curent, in crestere fata de cel precedent, cu cat anume?
Avem target de crestere cu 20%.

In conditiile in care afacerile e-commerce oricum au costuri mai mici, cum poate un magazin online sa reduca din cheltuieli, fara sa afecteze vanzarile?
In cazul nostru: spatiul propriu (nu chirie), numar de angajati optim, utilizarea resurselor software la capacitate maxima.

Care sunt cele mai mari provocari pentru site-ul tau, in mediul online autohton?
Lansarea unui produs/unor produse sub brand propriu.

Ce probleme apar in relatia voastra cu firmele de curierat? Ce ati facut sa le depasiti?
Toate firmele de curierat livreaza la fel si intampina aproximativ aceleasi probleme, noi le spunem clientilor situatia reala si tinem o legatura stransa pana ajung in posesia coletului, uneori fiind liantul intre agent si client.

Ce planuri de viitor aveti in online?
Extinderea afacerii.

Leave a reply