Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Industrii online, afectate cu + si – de COVID-19 (raport)

Evaluand in timp real reverberatiile globale ale pandemiei COVID-19 asupra consumatorilor si afacerilor, se observa ca industria de Travel a fost afectata cel mai mult pe termen scurt, iar o criza prelungita va modifica livrarea de alimente online, noteaza raportul „Global Coronavirus Impact: March 3, 2020”, publicat de similarweb.com. Studiul a luat in calcul traficul pe desktop si mobile, din perioada decembrie 2019 – martie 2020, din tari de pe intregul mapamond (de la SUA, Marea Britanie, Italia, Germania, Franta si Spania, pana la Australia, Coreea de Sud, Hong Kong, China, Japonia si Brazilia). Si a considerat ca finalul lui februarie – cand fiecare tara amintita depasise 20 de cazuri confirmate – este punctul de plecare al analizelor facute.

Descoperiti mai jos ce impact a avut, pana acum, pandemia de coronavirus asupra urmatorelor industrii:

  • Travel – evident, traficul YoY este invers proportional cu numarul de cazuri de COVID-19 (cu cat a crescut rata imbolnavirilor, cu atat cumparatorii si-au redus interesul pentru calatorii); dincolo de punctul de 20 de cazuri, presiunea asupra traficului web devine, din liniara, exponentiala, oglindind totalul cumulativ de cazuri; dupa 100, respectiv 4.000 de cazuri, accelerarea scaderii traficului e din nou substantiala (mai ales in al doilea caz, cand guvernele au restrictionat circulatia si au inchis magazinele); in Europa, cel mai mare nivel de reducere a traficului in domeniul Travel s-a inregistrat in Italia (-85%)

  • Livrarea de alimente online – traficul creste in continuu (in 2 saptamani, aproape s-a triplat in SUA si Italia si a crescut de 4 ori in Franta); cererea in crestere testeaza logistica, fiind nevoie de mai multi angajati noi in domeniu si de o manageriere in timp real a stocului, ceea ce poate crea probleme si blocaje, dezamagind noii clienti (in Marea Britanie, unele site-uri si-au oprit temporar magazinele online, iar in SUA timpii de livrare sunt in crestere)

  • Livrarea de mancare online – pe de o parte, statul acasa imobilizeaza multi clienti noi, pe de alta parte, operatorii de restaurant se chinuie sa pastrese deschise locatiile, in siguranta; oferta de mancare online poate fi volatila si limitata, iar pe masura ce camarile se vor goli, cererea va creste, cum s-a intamplat in Italia (unde traficul in domeniu a crescut cu 300%), Germania si SUA (unde traficul in domeniu a crescut de 3 ori fata de luna ianuarie)

  • Retail online – traficul este in descrestere, in UE mai mult decat in SUA/Australia, oamenii orientandu-se spre cumpararea de produse prioritare in aceasta perioada

  • Ecommerce – in SUA (unde se vand online mai multe produse casnice), traficul e in crestere, in Europa si Asia traficul e in scadere

Comentariu ( 1 )

  1. […] Industrii online, afectate cu + si – de COVID-19 (raport) ➡️ https://ecompedia.ro/industrii-online-afectate-cu-si-de-covid-19-raport/ […]

Leave a reply