Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Grupul Floria – afaceri de 30,5 milioane lei, in 2019 (+38%YoY)

Grupul Floria a avut o  dinamica pozitiva in anul 2019, inregistrand o crestere de 38% a cifrei de afaceri fata de anul precedent. Conform comunicatului de presa, compania care activeaza in domeniul floristic a avut afaceri consolidate in valoare de 30,5 milioane de lei in 2019 (cu 38% mai mult fata de 2018, cand atinsese 22 milioane de lei). Motorul principal de crestere este reprezentat de distributia nationala de plante catre hypermarketuri si supermarketuri, unde rulajul a crescut accelerat, de 4 ori fata de valoarea inregistrata anul anterior.

„Evolutia distributiei de plante catre clientii cu volume mari este o confirmare ca ceea ce ne-am propus in urma cu doi ani, respectiv sa activam ca broker de flori la nivel national pe segmentul B2B si sa devenim alternativa cu know-how local la brokerii de flori din Olanda, a functionat si ramane o directie strategica de dezvoltare a grupului anii urmatori”, transmite Adrian Ciucur (foto, CEO Grup Floria).

Floria.ro (divizia online a Grupului Floria) a avut afaceri de 7,8 milioane de lei anul trecut, in crestere cu peste 20% fata de 2018. Traficul pe dispozitive mobile a ajuns sa reprezinte peste 70% dintre vizite, iar vanzarile pe mobile au depasit pentru prima data 50% din totalul comenzilor plasate pe Floria.ro. „Schimbarile si optimizarile demarate anul trecut pentru a imbunatati experienta clientilor care folosesc dispozitive mobile si-au dovedit utilitatea si necesitatea si cred ca le-am facut la momentul oportun. Evolutia accentuata a traficului pe mobile arata ca e segmentul pe care trebuie sa ne concentram in continuare, pentru a fi in pas cu asteptarile celor care ofera flori”, adauga Marina Popescu (foto, Director General Floria.ro).

Anul acesta, Grupul Floria experimenteaza noi canale de vanzare si dezvolta mai multe proiecte-pilot, pentru a le testa potentialul pe nise ale pietei de floristica, urmand sa dezvolte preponderent proiecte in care se imbina experienta si datele despre piata floristica si comportamentul de consum pe diverse segmente ale pietei. InstaFlori.ro (serviciul de livrare flori pentru acasa, in cutie) si Floria Express (florarii tip insula in hypermarketuri) sunt doua dintre cele mai recente proiecte care imbina expertiza grupului in online si offline, oferind clientilor o experienta omnichannel.

Leave a reply