Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Floria a lansat InstaFlori.ro, extensie omnichannel a florariilor offline

Grupul Floria anunta (intr-un comunicat de presa) adaugarea in portofoliu a extensiei omnichannel InstaFlori.ro, platforma care ofera livrarea de flori acasa sau la birou, oriunde in tara, in 24 de ore. Produsele de pe noul site sunt realizate de o echipa de designeri florali, sunt ambalate cu grija intr-o cutie personalizata si sunt livrate prin curier. Florile sunt importate direct din Olanda, Columbia si Ecuador. Clientii au la dispoztie mai multe optiuni de cumparare: individual sau prin intermediul abonamentelor lunare, trimestriale ori anuale. Ei isi pot alege data de livrare, tipul de flori, culoarea sau pot lasa aceste aspecte pe seama designerilor florali.

Pornind de la experienta in e-commerce, in livrarea de flori si de la know-how-ul in domeniul floristic ale companiei Floria, InstaFlori.ro se adreseaza unui public larg: adepti al conceptului DIY (Do It Yourself), persoane pasionate de decorarea spatiilor in care traiesc sau muncesc. De altfel, un studiu realizat la finalul anului trecut in reteaua florariilor Floria a aratat ca 40% din achizitiile de flori sunt pentru acasa.

„Trend-ul ascendent al comertului cu produse destinate confortului casnic este cel care ne-a inspirat in dezvoltarea acestui nou proiect online. Tendinta pentru cresterea standardului de confort de acasa este o realitate europeana care incepe sa-si faca simtita prezenta si la noi. Vanzarea florilor in cutie – letterbox flowers – este un nou trend international, care face produsul simplu de livrat si ofera clientului libertate totala in ceea ce priveste modul de aranjare”, explica Adrian Ciucur (foto, CEO Floria). „Lansarea noii platforme e-commerce consolideaza pozitia Grupului Floria pe piata de floristica din Romania, prin cresterea prezentei in spatiul online. Din aceasta perspectiva, strategia de dezvoltare in urmatorii ani urmareste obtinerea de reprezentativitate la nivel urban national in Romania, atat in retailul traditional, cat si in cel online”,  mai precizeaza acesta. In 2019, Grupul Floria a generat o cifra de afaceri de 7,7 milioane lei, cu 15% mai mult decat in anul anterior.

Leave a reply