Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

GLAMI.ro se asteapta la aceeasi profitabilitate online, in ciuda COVID-19

Motorul de cautare online a produselor de Fashion GLAMI.ro anunta, intr-un comunicat de presa, ce estimari face apropo de impactul pandemiei COVID-19 asupra clientilor online. Compania  prevede o schimbare semnificativa in comportamentul cumparatorilor in urmatoarele 2 luni, vizavi de reorientarea de la magazinele fizice spre cele virtuale. Prin urmare, specialistii in marketing ai GLAMI sfatuiesc companiile sa nu opreasca investitiile in canalele cu performante si care le aduc venituri.

De la inceputul starii de urgenta nationala declansata in Romania, GLAMI raporteaza o scadere minora in trafic si se pregateste pentru o scadere generala de maximum 10-15% in urmatoarele doua luni. „Aceasta scadere in trafic este de asteptat, insa profitabilitatea nu va fi afectata – asta este ceea ce am comunicat tuturor partenerilor nostri. Vrem sa fim siguri ca ne sprijinim partenerii in această perioada prin oferirea de trafic de calitate, la cel mai mic cost-per-action”, transmite Ioana Oprea (foto, Marketing Manager GLAMI Romania).

In ceea ce priveste magazinele online locale, de dimensiuni mai mici, acestea trebuie sa-si puna in evidenta cele mai bune atuuri si faptul ca vor fi capabile sa livreze mai rapid, direct la usa clientului, fara limitările transportului de peste granite, noteaza Elena Cobianu (Business Development Manager GLAMI Romania). Mai mult, magazinele ar trebui sa-si creeze, de-a lungul intregii perioade de stare de urgenta, o strategie de comunicare cu focus pe valorile diferentiatoare: livrarea gratuita, perioadele de retur mai mari, cooperarea transparenta cu companiile de livrari, pentru a asigura o livrare cat mai sigura a coletelor.

In aceasta perioada, echipa GLAMI este in permanent contact cu toate magazinele online inregistrate pe platforma, pentru a se asigura ca acestea au toate informatiile necesare. „Monitorizam livrarile si optimizam traficul, pentru a asigura rezultate maxime si ne asiguram ca nu avem publicitate pe canale care ar putea transmite fake news legate de coronavirus”, adauga Robert Johnson (foto, Country Manager GLAMI.ro).

GLAMI.ro a fost lansat in iunie 2017 si este primul motor de cautare online de fashion de la noi din tara, cu peste 150 de parteneri activi si mai mult de 850.000 de produse listate pe platforma.

Leave a reply