Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

GLAMI.RO: cautarea vizuala via AI a dublat conversia magazinelor partenere

In octombrie 2019, GLAMI.ro lansa cautarea folosind imagini si filtrare a produselor pe versiunile mobile si desktop, iar noua tehnologie bazata pe inteligenta artificiala/AI a crescut de doua ori ratele de conversie ale magazinelor partenere, in perioada octombrie 2019 – iunie 2020. Asta comparativ cu acele conversiile generate prin cautarea obisnuita (de tip text) si filtrarea manuala a produselor.

Conform comunicatului de presa care anunta statisticile, tehnologia de search vizual foloseste invatarea automata, care imita modul in care cumparatorii se gandesc la produse si ofera recomandari mai relevante si o experienta de utilizare mai buna. Un alt plus este faptul ca ii ajuta si pe retaileri (in special cei internationali) sa-si eficientizeze si sa-si extinda eforturile globale de merchandising si categorizare, eliminand barierele de limba locale asociate cu clasificarile bazate pe text.

Functia de cautare si filtrare produse prin intermediul fotografiilor le permite cumparatorilor sa caute prin toate categoriile de pe GLAMI.ro si apare ca un modul de sine statator pe pagina de start, in versiunile mobile si desktop. Fiecare articol de imbracaminte, accesoriu sau piesa de incaltaminte prezent intr-o imagine sau captura de ecran incarcata in motorul de cautare este segmentata in recomandari specifice categoriei.

In timpul testarii tehnologia de cautare vizuala, compania a aflat ca 80% dintre utilizatorii care au folosit instrumentul au utilizat capturi de ecran pentru a cauta produse si au fost mai interesati de tinutele blogger-ilor si de colaje de produse tip moodboards, decat de a incarca foto cu vedete. Cele mai cautate produse prin acest instrument au fost rochiile inflorate si pantofii sport. Utilizatorii romani au fost, de asemenea, interesati sa caute tinute din seriale TV, in top plasandu-se „Stranger Things”.

Comentarii ( 2 )

  1. […] personalizare si cautare inteligenta – comertul online de moda se dezvolta constant si clientii se confrunta din ce in ce mai des cu paralizia alegerii, din cauza numarului mare de produse disponibile online ori a incapacitatii de a gasi ceea ce isi doresc; cand acest proces devine prea stresant, parasesc procesul de cumparaturi; cheia pentru a rezolva aceasta problema este personalizarea si gasirea rapida a produsului cautat; asta se poate face prin cautarea vizuala (foto/prin imagini), instrument deja activ pe toate platformele GLAMI; utilizatorul face o fotografie si apoi poate gasi aceeasi tinuta/una similara prin functia de cautate, pentru a o achizitiona; cautarea prin imagini pe GLAMI.ro a dublat conversia magazinelor partenere […]

  2. […] personalizare si cautare inteligenta – comertul online de moda se dezvolta constant si clientii se confrunta din ce in ce mai des cu paralizia alegerii, din cauza numarului mare de produse disponibile online ori a incapacitatii de a gasi ceea ce isi doresc; cand acest proces devine prea stresant, parasesc procesul de cumparaturi; cheia pentru a rezolva aceasta problema este personalizarea si gasirea rapida a produsului cautat; asta se poate face prin cautarea vizuala (foto/prin imagini), instrument deja activ pe toate platformele GLAMI; utilizatorul face o fotografie si apoi poate gasi aceeasi tinuta/una similara prin functia de cautate, pentru a o achizitiona; cautarea prin imagini pe GLAMI.ro a dublat conversia magazinelor partenere […]