Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

COVID-19: VisionClean.ro, vanzari mai mari cu 550% YoY, in martie-iunie 2020

VisionClean.ro anunta, intr-un comunicat de presa, o crestere a vanzarilor online de 550% in perioada martie-iunie 2020, de 6 ori mai mult comparativ cu aceeasi perioada a anului 2019. Magazinul online este unul dintre jucatorii de pe piata dezinfectantilor din Romania, categorie de produse in cazul careia cresterea vanzarilor a fost de 4 ori mai mare fata de cea de anul trecut, de 300%.

Gama dezinfectantilor profesionali pentru maini si suprafete a generat un interes maxim pentru populatie, pe fondul pandemiei COVID-19. Totodata, comportamentul consumatorilor s-a schimbat: intr-o prima faza, au cumparat din impuls, dupa care au devenit mult mai responsabili, interesandu-se de ingrediente sau pretul produselor. Cele mai cautate produse fac parte din gama de dezinfectanti profesionali pentru maini si suprafete, cu o pondere de 70%. 80% dintre cei care au cumparat dezinfectanti sunt clienti noi. Nu in ultimul rand, clientii au achitat contravaloarea produselor cumparate preponderent cu cardul bancar.

„Luna martie a acestui an a fost una pe care nu o vom uita prea curand, iar gama dezinfectantilor sigur va ramane bine intiparita in istoria activitatii companiei. Au fost solicitari de la toate industriile si domeniile de activitate, iar cererile de dezinfectanti au fost uriase. Au fost sute de cereri zilnic, iar preturile in piata, in aceasta perioada, au crescut foarte mult. Au fost momente cand nu s-au mai gasit dezinfectanti din varii motive (lipsa materiei prime – alcool, granite inchise, marfa blocata in vama, lipsa ambalajelor, fabrici care nu mai produceau la capacitatea lor maxima sau cererea foarte mare din partea sistemului sanitar). Este de apreciat ca producatorul nostru, Diversey, a mentinut preturile echilibrate”, a transmis Marilena Ghelase (Director VisionClean.ro).

Pentru anul 2020, planurile Vision Clean constau in cresterea vanzarilor online si consolidarea brand-ului pe piata din Romania. „Ne dorim sa fim intr-o permanenta crestere a vanzarilor in e-commerce si sa devenim mai cunoscuti in piata de pe urma serviciilor oferite. De asemenea, ne propunem sa reinventam site-ul din punct de vedere grafic, sa angajam noi oameni si sa ne imbunatatim procesul de vanzare. Avem in plan cateva proiecte pe care nu le excludem, cum ar fi crearea unui brand propriu de produse si anumite echipamente, imbunatatirea portofoliului de produse cu noi brand-uri sau accesarea unor fonduri europene, pentru achizitii de echipamente masini de curatenie”, mai spune Marilena Ghelase.

Leave a reply