Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Ghid strategic e-commerce impotriva efectelor COVID-19

O pandemie a fost ultimul lucru la care ne gandeam la inceputul anului 2020. Dar s-a intamplat. Efectele COVID-19 asupra vietii noastre de zi cu zi sunt evidente. Totul s-a schimbat: stilul nostru de viata, sanatatea si serviciile medicale, afacerile, economia, politica si nu numai. Industria comertului electronic nu face exceptie. Ne confruntam cu modele de cumparare diferite, emotii diferite care motiveaza cumparaturile, nevoi diferite si interese diferite. Modelele psihologice si declansatorii proceselor de luare a deciziilor clientilor nu mai sunt aceleasi.

Din acest motiv, managerii e-commerce trebuie sa accepte acum aceasta noua realitate, cand vine vorba de elaborarea strategiei pentru restul anului 2020 si pentru anii urmatori. In plina pandemie COVID-19, in timp ce o multime de retaileri care vand produse neesentiale sunt nevoiti sa-si inchida usile, o multime de alte magazine online se confrunta cu o crestere rapida a cererii, fiind nevoite sa-si rescrie fluxurile operationale peste noapte.

Cititi mai multe detalii despre cum se comporta utilizatorii in timpul acestei crize, ce metrici online ai site-urilor proprii trebuie sa monitorizeze afacerile virtuale si ce linii generale trebuie sa respecte noua strategie e-commerce aici, in articolul de pe blogul Omniconvert!

Leave a reply