Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

COVID-19: tendinte de e-mail marketing, pe Mailchimp

Engagementul campaniilor de e-mail margeting este in crestere in perioada pandemiei COVID-19, citim pe mailchimp.com. Conform unei analize facute de platform de marketing automatizat, afacerile mici, restaurantele si organizatiile nonprofit sunt companiile care au avut cea mai mare crestere a ratelor de deschidere si de click in aceasta perioada in care Coronavirusul a venit cu provocari pentru numeroase afaceri. Mailchimp a analizat datele din platforma si a concluzionat ca:

  • la inceput de martie (cand pandemia s-a extins in Europa, SUA si nu numai, iar indicii pietei bursiere globale au scazut), au crescut ratele de deschidere si de click-uri si a scazut rata de dezabonare, comparativ cu media din 2019
  • in martie-aprilie 2020, ratele de deschidere si de click-uri au fost mai mari decat in tot anul trecut

  • pana pe 25 martie, aproape toate industriile au avut o crestere la nivel de engagement, comparativ cu media lui 2019; afacerile e-commerce nu au fost afectate, nivelul acestora ramanand asemanator mediei istorice; cresteri mari au inregistrat restaurantele (cele cu prezenta online s-au orientat spre livrari la domiciliu) si organizatiile nonprofit (care au anuntat publicul cum pot ajuta/profita de serviciile lor)

  • in aceasta perioada, afacerile mici (cu mai putin de 2.000 de contacte) au avut cea mai mare crestere a engagement-ului din martie 2009 incoace, pe timp de pandemie oamenii dorind sa sprijine companiile mici, din propria comunitate

  • campaniile de e-mail au devenit mai rare, in martie – frecventa a scazut, in medie, de la 2 campanii/luna (1 campanie la 14 zile) la 1,5 campanii/luna (1 campanie la 20 de zile), dar consumatorii vor sa primeasca mesaje mai des (in martie-aprilie, abonatii audeschis mai mult e-mail-urile primite saptamanal, in timp ce in aceeasi perioada din 2019 nu a existat nicio tendinta clara intre numarul de zile trecute de la ultimul e-mail primit si rata de deschidere)

Leave a reply