Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Frisbo muta gratuit stocul magazinelor fizice afectate de COVID-19, pentru mutarea online

Frisbo anunta, intr-un comunicat de presa, ca vrea sa ajute magazinele fizice sa isi mute cat mai rapid si economic vanzarilor in mediul online, in contextul pandemiei COVID-19. De aceea, a lansat un proiect de digitalizare, prin care ofera transport gratuit al marfii magazinelor in depozite sigure, pentru a asigura continuarea operatiunilor pe Internet. Totodata, Frisbo (care deserveste deja clienti precum Bitdefender, Meli Melo sau foodpanda) va oferi consultanta gratuita pentru o tranzitie cat mai urgenta din mediul traditional catre cel online: constructia magazinului e-commerce, bune practici de vanzari in online, online marketing, etc.

„Decizia Ministerului Afacerilor Interne de a suspenda activitatea majoritatii comerciantilor, precum si decizia sanatoasa a cumparatorilor de a limita iesirile din casa, vor provoca o scadere dramatica a traficului in magazine fizice, dar si o crestere masiva a cumparaturilor online. Produse care pana de curand aveau vanzari foarte mici in online (precum sapunul, detergentul, jocurile, produsele de fitness sau cafeaua) pot inregista in prezent cresteri de zeci de ori fata de perioadele anterioare. eMAG a raportat deja cresteri de 10% in primele faze ale restrictiilor. Consideram absolut necesara tranzitia online a magazinelor fizice, pentru ca afacerile acestora sa supravietuiasca. De asemenea, magazinele care vand deja online pot beneficia de standarde adaptate dinamic la noile conditii, pe care Frisbo le adopta in timp real, in toate depozitele partenere si in colaborare cu toti curierii cu care lucram”, transmite Bogdan Colceriu (foto, Fondator Frisbo).

Cu privire la normele de siguranta oferite de Frisbo, Vlad Tarziu (Warehouse Network Manager Frisbo) mentioneaza: „schimburile de personal care nu se suprapun (pentru evitarea contaminarii si pentru asigurarea fluxului neintrerupt de comenzi), dezinfectia depozitelor cu substante biocide, limitarea contactului uman cu marfa si coletele (prin echipamente de protectie la impachetare si in tranzit), stabilirea de puncte de predare intre operatorii de depozite si curieri”.

Frisbo este platforma de smart e-fulfillment cu cea mai mare acoperire in Europa Centrala si de Est, care a fost lansata in 2014 si care preia depozitarea, ambalarea si livrarea comenzilor magazinelor online, utilizand in acest sens sisteme cloud de gestiune, raportare si urmarire a comenzilor.

Leave a reply