Facebook testeaza o noua optiune de cross-post cu Instagram
Marketerii care posteaza Instagram Stories pe Facebook pot, mai nou, sa faca si inversul: Facebook testeaza cross-post-ul cu Instagram, pentru a ajuta managerii social media sa isi maximizeze view-urile si sa isi creasca reach-ul, citim pe socialmediatoday.com. Ideea face parte din eforturile platformei sociale create de Mark Zuckerberg de a aduce sub aceeasi umbrela caracteristicile de chat ale Messenger, WhatsApp si Instagram Direct, spun analistii din domeniu.
Optiunea este disponibila in optiunile legate de vizibilitatea Story-ului de pe Facebook, unde se poate bifa optiunea „Share Story to Instagram”. Cea mai importanta retea sociala mondiala a confirmat ca face teste in acest sens, deoarece cauta mereu modalitati noi „de a impartasi momente cu oamenii importanti din viata utilizatorilor”. Aceasta posibilitate de cross-post trebuie insa utilizata cu grija, pentru ca rezultatele pot varia, in functie de platforma: incadrarea poate fi diferita in cele doua aplicatii, sondajele si alte formate pot arata altfel, deci testeaza cateva tipuri diferite de Story-uri pe ambele platforme.
Facebook a spus deja ca Story-urile sunt viitorul, urmand sa depaseasca news feed-ul ca zona principala de social sharing, si nu degeaba LinkedIn si Twitter pregatesc propriile versiuni ale acestora: Stories (testata momentan intern), respectiv Fleets (foto, lansata in martie 2020). Ideea de Stories a aparut prima data pe Snapchat si este o modalitate distractiva de a impartasi un update fara ca acesta sa ramana pe vecie in profilul tau, deoarece postarile dispar in 24 de ore.
Leave a reply