Freshful by eMAG a ajuns in 1 din 7 case din Bucuresti, in 2024
In cel de-al treilea an de activitate, hipermarketul online Freshful by eMAG a ajuns intr-una din 7 case din Bucuresti, anunta compania, intr-un comunicat de presa. Majoritatea clientilor au plasat o comanda cu o frecventa de maximum 2 saptamani. In topul celor mai comandate produse se numara patrunjelul, ceapa verde, mararul si bananele bio, dar si uleiul de floarea-soarelui, apa plata si diverse tipuri de faina.
„Am avut o rata de crestere superioara pietei de retail, in ciuda unui buget de promovare mult mai redus, in principal datorita recomandarilor organice ale utilizatorilor nostri. Ei ne recomanda prietenilor, rudelor si colegilor acestora pentru ca economisesc timp si efort, resurse esentiale in prezent. In 2024, am lansat si programul SGR, care completeaza economia de timp a clientilor prin colectarea ambalajelor reciclabile de la domiciliu. Rezultatele sunt remarcabile, cu o rata de adoptie extraordinara a acestui serviciu”, transmite Tudor Mihailescu (General Manager Freshful by eMAG).
Freshful a introdus, in noiembrie 2024, serviciul de colectare a ambalajelor SGR direct de la domiciliu. Rata de adoptie in randul clientilor a depasit asteptarile, fiind colectate peste doua milioane de ambalaje in primele doua luni de la lansare. Peste 25.000 de clienti au apelat la serviciu si au predat peste 65.000 de saci cu ambalaje. Sacul de colectare al ambalajelor SGR de 70 de litri este cel mai adaugat produs de clienti cu optiunea Add to order, cu care se poate adauga in cos si dupa plasarea comenzii.
In 2024, un client Freshful a salvat (in medie) 18 ore apeland la acest hipermarket 100% online. Majoritatea clientilor prefera ora 11:00 pentru plasarea comenzii, in timp ce intervalul preferat pentru livrarea comenzii este 08:00-10:00. Cei mai activi clienti Freshful sunt in Sectorul 3 din Bucuresti. 180 de tone de mancare au fost salvate de la risipa in 2024, cu ajutorul functiei Save Me. Creata cu scopul de a contribui la reducerea risipei alimentare, sectiunea Save Me include produse si alimente cu vanzare accelerata, astfel incat acestea pot fi comandate inainte de termen, minimalizand riscul sa devina risipa alimentara. Oferta de produse incluse aici beneficiaza de preturi reduse tocmai pentru a incuraja consumul inainte de termen.
Leave a reply