Endear ajuta retailerii sa plateasca un comision angajatilor offline, pentru vanzari online
Angajatii din magazinele fizice care vand clientilor produse disponibile doar in magazinul online al respectivului retailer pot face parte cu succes dintr-o strategie omnichannel eficienta, scrie retailbrew.com.
La inceputurile comertului electronic, unii retaileri nu si-au deschis magazine digitale, temandu-se ca vanzarile online le-ar „canibaliza” pe cele din locatiile lor fizice. Dar chiar si atunci cand se intampla asta, retailerii nu trebuie sa uite ca shopping-ul se face acum pe toate canalele: un client poate cumpara pe Internet ceva si a doua zi poate intra in magazinul tau traditional, offline, pentru alta achizitie.
Compania de management al relatiilor cu clientii (CRM) Endear arboreaza provocarea omnichannel venind cu o idee interesanta: incurajeaza comerciantii cu amanuntul sa instruiasca angajatii din magazine sa trimita clientii si online, in schimbul unui comision din vanzarile digitale rezultate. Aceasta directionare se face prin e-mail-uri si SMS-uri trimise clientilor care achizitioneaza doar de pe Internet, in care acestia primesc recomandari apropo de cumparaturi digitale viitoare.
15% dintre retailerii parteneri ai Endear isi platesc angajatii din magazine pentru vanzarile online pe care le faciliteaza si compania se asteapta ca acest procent sa creasca. Software-ul Endear permite platformei sa atribuie vanzarile anumitor angajati, indiferent de locul in care consumatorii au facut achizitia. In plus, sistemul permite personalizarea fereastrei de atribuire (comerciantii pot stabili in cate zile/saptamani dupa recomandare aangajatii vor primi comisionul care li se cuvine).
De exemplu, Boll & Branch (brand de lenjerie de pat de lux) are 8 magazine fizice, in care ofera doar o selectie a produselor propria. Daca un angajat offline convinge un vizitator sa cumpere un anumit produs, dar culoarea e in stoc doar online, cand acesta va da comanda, acasa, angajatul va primi un comision.
Leave a reply