Forever 21 atrage clientii online cu checkout-ul printr-un singur click
Brandul Forever 21 a incheiat un partneriat cu Bolt, pentru a-si transforma strategia e-commerce si a usura procesul de checkout, anunta retailbrew.com. Forever 21 vrea sa isi ajute clientii sa cumpere mai rapid si mai usor de pe site, folosind o tehnologie noua, marca Bolt. Compania fintech ofera o solutie de checkout printr-un singur click.
„Daca analizezi un checkout obisnuit, trebuie intri in cosul de cumparaturi, iti creezi un cont, un nume de utilizator si o parola, dupa care trebuie sa completezi toate casutele care apar. La final, e un proces in 5 pasi”, a explicat Jacob Hawkins (Chief Marketing, Digital & Omni Officer, Forever 21), pentru sursa amintita. Acesta spune ca, odata ce clientul isi alege metoda de livrare, ii apare automat pe ecran metoda de plata preferata si da comanda dintr-un singur click, scurtand semnificativ intregul proces de achizitie. Mai exact, cu 43 de secunde (ceea ce reprezinta o eternitate, in e-commerce)! Hawkins spune ca rata de checkout cu un cont Bolt e de 63%, comparativ cu 40% (in cazul unui cont de vizitator).
Factorul-cheie care a determinat Forever21 sa isi modifice strategia online a fost orientarea catre clientii nr. 1 ai companiei: Generatia Z (tinerii de pana la 24 de ani). Pe viitor, retailerul american va adopta si alte tehnologii, menite sa conecteze cumparaturile online de cele offline. Momentan, 20% din numarul total de clienti ai Forever21 fac achizitii digitale, iar 80% prefera magazinele fizice, traditionale (iar compania vrea sa creasta masiv procentul e-commerce, pe viitor).
Brandul Forever21 isi declara falimentul in octombrie 2019 si anunta ca inchide 350 de magazine fizice din SUA, Asia si Europa. Apoi, in ianuarie 2020 spera sa fie salvat de e-commerce, in februarie era cumparat de Authentic Brands Group (in schimbul sumei de 81 milioane $), iar din vara lui 2020 vinde iar online, inclusiv in Romania.
Leave a reply